fbpx

عمران خان پہلے وزیراعظم جنہوں نے واقعی کشمیرکاز کوعالمی سطح پربلند کیا اورمنوایا بھی:مشعل ملک

اسلام آباد :عمران خان پہلے پاکستانی وزیراعظم ہیں ، جنہوں نے واقعی کشمیرکازکوعالمی سطح پربلند کیا اورمنوایا بھی:مشعل ملک ،اطلاعات کے مطابق کشمیری رہنما اسیر کشمیر محمد یٰسین ملک کی اہلیہ مشعل ملک نے کہا ہے کہ عمران خان پہلے پاکستانی وزیراعظم ہیں جنہوں نے واقعی عالمی سطح پرکشمیرکا مسئلہ اجاگرکیا ،

ذرائع کے مطابق امن و ثقافت تنظیم کی چیئرپرسن مشعل حسین ملک نے وزیراعظم عمران خان کی طرف سے کشمیر کاز کو عالمی سطح پر آواز بلند اور طاقت ور طریقے سے اٹھانے پر سراہا۔مشعل ملک جو کہ بھارتی جیل میں قید کشمیری حریت رہنما محمد یاسین ملک کی اہلیہ ہیں ، نے کہا کہ وزیر اعظم خان اور وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی (یو این جی اے) میں اس مسئلے کو موثر انداز میں اٹھایا۔

مشعل ملک نے اس ضرورت پر زور دیا کہ دنیا کو بھی کشمیر کی آزادی کی جدوجہد کی حمایت کرنی چاہیے اور کشمیر کو بھارتی فاشسٹ حکومت کی بدترین غلامی سے نجات دلانے کے لیے ٹھوس حل نکالنا چاہیے۔ہفتہ کو یہاں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے حریت رہنما نے کہا کہ کشمیر کی تحریک آزادی میں نوجوانوں کا کردار انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔ اس لیے پاکستانی نوجوانوں کو ہندوتوا حکومت کی طرف میز بڑھانے کے لیے آگے آنا ہوگا ، اور غیر قانونی مقبوضہ جموں و کشمیر (IIOJK) میں دہشت کا راج قائم کرنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ میں جموں و کشمیر میں تھی اور جانتی ہوں کہ کشمیری عوام کس قسم کے مظالم برداشت کر رہے ہیں۔مشعل نے مزید کہا کہ پاکستانی نوجوان کشمیری عوام کی آواز ہیں اور کسی بھی تحریک کی کامیابی میں نوجوانوں کا کردار کلیدی کردار ادا کرتا ہے۔

چیئرپرسن نے کہا کہ افغانستان کا مسئلہ حل ہو چکا ہے اور اب دنیا کی توجہ کشمیر پر مرکوز ہے۔انہوں نے مزید کہا کہ اگر سید علی گیلانی لوگوں کی بات سننے کے بعد خاموش رہتے تو پارلیمنٹ میں ان کے لیے قراردادیں منظور نہ ہوتیں۔

اسی طرح مشعل نے کہا کہ اگر عمران خان 24 سال پہلے لوگوں کی بات سننے کے بعد جدوجہد ترک کر دیتے تو وہ آج پاکستان کے وزیر اعظم نہ ہوتے۔
حریت رہنما نے مزید کہا کہ فاطمہ جناح پاکستانی خواتین کے لیے ایک مثال تھیں جو اپنے مخالفین کے سامنے ڈٹ گئیں۔

لہذا ، انہوں نے کہا کہ ہمیں یہ بات ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے کہ ہم ریاست کے نظریاتی احساس کے لیے سودے بازی نہیں کرتے جو بھی ہو سکتا ہے۔
انہوں نے مزید کہا کہ ہمیں یقین کرنا ہوگا کہ کشمیر آزاد ہوسکتا ہے اور ہمیں دل سے یقین کرنا ہوگا کہ سبز ہلال کا جھنڈا جلد ہی کشمیر میں لہرائے گا ، کیونکہ ہم صرف اس خواب کو عملی شکل دے سکتے ہیں۔

مشعل نے کہا ، "آپ کے پاس ایک مثال ہے کہ کس طرح دنیا کی سپر پاور کو آپ کے پڑوس میں مسلسل جدوجہد سے شکست ہوئی ، اس لیے وہ دن دور نہیں جب کشمیر ہندوستانی غلامی کی جڑیں توڑ دے گا۔”

انہوں نے خدشہ ظاہر کیا کہ بھارتی حکومت کے 5 اگست کے بدنام زمانہ اقدام کے تناظر میں ، ہندوؤں کو کشمیر میں بڑی تعداد میں ایک بدنیتی پر مبنی منصوبے کے تحت دوبارہ آباد کیا جا رہا ہے جیسے کہ بھارت اس کے بعد ایک ریفرنڈم کرانے کا سوچ رہا ہے ، جو کہ تباہ کن ہوگا۔

مشعل ملک نے مطالبہ کیا کہ پاکستان عالمی طاقتوں کو اقوام متحدہ کے متفقہ فارمولے اور کشمیری عوام کی خواہشات کے مطابق جلد از جلد مسئلہ کشمیر کے حل کو یقینی بنانے کے لیے اپنی کوششیں تیز کرے تاکہ بھارتی مذموم عزائم کو ناکام بنایا جا سکے۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!