fbpx

عمران نیازی کی سونامی سرکار نے ملک کی معیشت کو برباد اور عوام کو زندہ درگور کر دیا : شہلا رضا

صوبائی وزیر ترقی نسواں سندھ سیدہ شہلا رضا نے کہا ہے کہ عمران نیازی کی سونامی سرکار نے ملک کی معیشت کو برباد اور عوام کو زندہ درگور کر دیا ہی,جو تبدیلی کا نعرہ لگا کر آئے تھے انہوں نے ملک کے ہر شعبے میں تباہی مچا دی ہی. ان خیالات کا اظہار انہوں نے چئیرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری کی خصوصی ہدایت پر ملک میں بڑھتی مہنگائ, بیروزگاری کے خلاف لیاقت آباد 10 نمبر پر منعقدہ بڑے احتجاجی مظاہرے سے خطاب کرتے ہوئے کیا.
اس موقع پر پیپلز پارٹی ضلع وسطی کے صدر ظفر صدیقی و دیگر رہنمائ بھی موجود تھی. انہوں نے کہا کہ آج بجلی کی قیمتوں میں 57 فیصد اضافہ کر دیا گیا ہے جبکہ اب دو روپے سے زائد مزید اضافہ کیا جا رہا ہی. انہوں نے کہا کہ یہ عوام کے ساتھ انتہائ ظلم ہے کہ بجلی ملتی نہیں اور زائد پیسے وصول کرلیے جاتے ہیں, پیٹرول کی قیمتوں میں مزید اضافہ کیا جا رہا ہی, روزانہ کی بنیاد پر اشیائے ضروریہ پر نئے نئے ٹیکس لگائے جارہے ہیں اور عوام سے انکی خوشیاں, انکے گھر, دو وقت کی روٹی تک چھین لی گئی ہی.
انہوں نے کہا کہ آج ہر شخص کی زبان پر گو نیازی گو نیازی کا نعرہ ہے اور اب وقت آگیا ہے کہ عوام اپنے حقوق کے لیے باہر نکلیں. انہوں نے کہا کہ عوام چئیرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو کا ساتھ دیں,عوام کی طاقت سے ہم اس نام نہاد تبدیلی سرکار سے عوام کے حقوق چھین کر رہیں گی. احتجاجی مظاہرے سے ظفر صدیقی و دیگر نے بھی خطاب کیا ۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!