fbpx

عرب ممالک میں نسوار کے ساتھ فضائی سفر جرم قرار:پٹھان غُصّے میں‌ آگئے

لاہور:عرب ممالک میں نسوار کے ساتھ فضائی سفر جرم قرار:پٹھان غُصّے میں‌ آگئے،اطلاعات کے مطابق عرب ممالک نے نسوار کو منشیات کے طور پر فہرست میں شامل کرکے اس کے استعمال پر پابندی عائد کردی ہے۔

اس حوالے سے مزید معلوم ہوا ہے کہ یہ پابندی مزید سخت ہوسکتی ہے ، ادھر ذرائع کے مطابق مشرق وسطی میں نسوار منشیات کی فہرست میں شامل ہے، نسوار کے ساتھ عرب ممالک کا سفر جرم قرار دے دیاگیا ہے۔

اینٹی نارکوٹکس فورس (اے این ایف) نے ملک بھر کے ایئرپورٹس پراس حوالے سے آگاہی کےلئے بینرز بھی آویزاں کر دئیے ہیں۔این ایف نے پاکستانی مسافروں کو عرب ممالک کے سفر کے دوران اپنے ساتھ ’نسوار‘ لے جانے سے منع کر دیا ہے۔

اے این ایف کی ہدایت کے مطابق عرب ممالک میں نسوارکے ساتھ فضائی سفر کرنا جرم ہے، اگرکسی بھی پاکستانی مسافر سے دوران فضائی سفر نسواربرآمد ہوئی تووہاں کے قانون کے تحت سزا دی جائے گی۔اس سے قبل سول ایوی ایشن اتھارٹی (سی اے اے) نے کراچی کے جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر گٹکا، نسوار اور پان کھانے پر پابندی کا اعلان کیا تھا۔

خیال رہے کہ بی آرٹی کی لانچنگ کے بعد خیبرپختونخوا حکومت نے بی آر ٹی پر سفر کے دوران نسوار کے استعمال کرنے پر پابندی عائد کر دی تھی۔

انتظامیہ کے اس حکم کے بعد بی آر ٹی پشاور کے سٹیشنوں پر سیکیورٹی کا عملہ تمام مسافروں کی تلاشی لیتا ہے اور اگر کسی سے نسوار، لائٹر، بلیڈ یا چاقو وغیرہ برآمد ہو جائے تو اسے اسی جگہ پر رکھ لیا جاتا ہے اور اس کے بعد مسافر کو سفر کی اجازت دے دی جاتی تھی

شہریوں کے مطابق یہ عمل اس لحاظ سے بہترین ہے کہ یہ بس میں سفر کرنے والے دیگر مسافروں کے حقوق کا خیال رکھنے کا بہترین طریقہ ہے اور ویسے بھی کسی کو عوامی مقامات پر ایسی چیزوں کے استعمال کی اجازت نہیں دی جانی چاہیے۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!