پولیس افسرکے سرمیں جوئیں‌،دنیا حیران

0
108

نئی دہلی:پولیس افسران نے بھی عجیب عجیب حرکتیں شروع کردیں ، کہیں‌ قیدیوں سے خدمت اور کہیں‌افسران سے مشقت ، مگر بھارتی ریاست اترپردیش کے پولیس آفیسر نے تو انوکھا ہی کام کردکھایا ، اطلاعات کے مطابق بھارتی ریاست اترپردیش میں پولیس آفسر کے سر پر جوئیں تلاش کرنے والے بندر کی ویڈیو وائرل ہوگئی۔

"بولڈ ڈانس”شرم بھی کوئی چیز ہوتی ہے،مہوش حیات نے حیا کا پردہ چاک کردا

ڈیلی میل کی رپورٹ کے مطابق بھارت کی ریاست اترپردیش کے تھانے میں بندر نے انٹری دی اور 20 منٹ تک پولیس آفیسر کے سر پر بیٹھ کر جوئیں تلاش کرتا رہا جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔ واقعہ بھارتی ریاست اترپردیش کے شہر پلی بھت میں پیش آیا۔


ایک طرف ڈیلی میل نے اس بات کی تصدیق کی تو دوسری طرف بھارتی پولیس افسران نے یہ تسلیم کیا کہ بندر بھوکا تھا اور کھانے کی تلاش میں تھانے میں گھس گیا، پولیس آفیسر دی ویدی اپنے کام میں مصروف تھا کہ بندر ان کے کاندھے پر چڑھ گیا اور سر میں جوئیں تلاش کرتا رہا۔

اتنی ناراضگی اچھی نہیں ہوتی ، بیوی کے بال کیوں کاٹے ؟

عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ بندر گزشتہ روز صبح تھانے میں داخل ہوا اور بیس منٹ تک موجود رہا۔بندر جب بور ہوگیا تو وہ تھانے سے بھاگ نکلا اور تھانے سے باہر ایک درخت پر چڑھ گیا۔واضح رہے کہ بھارت میں بندر کثیر تعداد میں موجود ہیں اس سے قبل بھارتی ریاست کرناٹک کے ایک گاؤں میں بندر نے بچہ چرانے کی کوشش کی جس کا منظر دیکھ کر والدین اور گاؤں والے حیران رہ گئے تھے۔

Leave a reply