بھارت کوتقسیم کرکےرکھ دیا گیا:بھارت کاسعودی عرب سے احتجاج

نئی دہلی :بھارت کوتقسیم کرکے رکھ دیا گیا:بھارت کا سعودی عرب سے سخت احتجاج ،اطلاعات کے مطابق بھارتی وزارت خارجہ نے سعودی عرب سے سخت احتجاج کیا جس میں کہا گیا ہےکہ سعودی عرب نے بھارت کو توڑکررکھ دیا ہے

ذرائع کے مطاب قجمعرات کو وزارت خارجہ نے کہا ہے کہ حال ہی میں جاری کردہ نوٹ کے لئے سعودی عرب کو اپنی "سنگین تشویش” پہنچا دی ہے ، جس میں "ہندوستان کی بیرونی علاقائی حدود کی غلط عکاسی” ہے۔ نوٹ میں جموں و کشمیر اور لداخ کو ہندوستان سے الگ کرکے دکھایا گیا ہے

وزارت خارجہ نے ایک بریفنگ میں کہا ، "یہ نوٹ سعودی عرب مانیٹری اتھارٹی نے 24 اکتوبر کو جی 20 کے سعودی صدر کے موقع کے موقع پر جاری کیا تھا۔

سعودی عرب کے سرکاری اور قانونی نوٹ پر ہندوستان کی بیرونی علاقائی حدود کی اس سراسر غلط بیانی کے لئے ہم نے نئی دہلی کے ساتھ ساتھ ریاض میں بھی اپنے سفیر کے توسط سے سعودی عرب کو اپنی سنگین تشویش کا اظہار کیا ہے اور سعودی فریق سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ فوری اقدامات اٹھائے۔ "اس سلسلے میں اصلاحی اقدامات ،” اس نے کہا۔

وزارت کے ترجمان نے کہا ، "میں اس بات کا اعادہ کرنا چاہتا ہوں کہ جموں وکشمیر اور لداخ کے پورے مرکزی خطے ہندوستان کے اٹوٹ انگ ہیں۔”

دوسری طرف پاکستان نے بھی اپنا احتجاج ریکارد کروایا ہے سعودی عرب نے بیس ریال کا نیا کرنسی نوٹ جاری کر دیا، یہ نوٹ جی 20 کی سعودی قیادت کی مناسبت سے جاری کیا گیا ہے، اس سال جی ٹوئنٹی کی قیادت ایک برس کے لیے سعودی عرب کے پاس ہے۔

اس نوٹ میں جو اہم بات پاکستان کے حوالے سے افسوس کن ہے وہ یہ ہے کہ گلگت بلتستان اور کشمیر کو بھارت کا حصہ دکھایا گیاہے جبکہ پاکستان کے نقسے سے اس کو حزف کردیا ہے . اس حوالے سے کہا جارہا ہے کہ سعودی عرب نے بھارت کو دیوالی پر تحفہ دیا ہے .

سعودی عرب جو اب بھارت کے قریب ہوتا جارہا ہے اور پاکستان سے دوری اختیار کررہا ہے . بھارت کو خوش کرنے کے چکر میں‌ہے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.