ورلڈ ہیڈر ایڈ

بھارت کی شکست پر مقبوضہ کشمیر میں جشن، پاکستان زندہ باد کے نعروں‌ پر بھارتی فوج بھی ہوئی بے بس

ورلڈ کپ میں‌ نیوزی لینڈ کے ہاتھوں‌ ہندوستانی ٹیم کو سیمی فائنل میں ذلت آمیز شکست پر جہاں بھارت میں سوگ کی کیفیت ہے وہاں‌ کشمیری عوام کی طرف سے زبردست خوشی کا اظہار کیا گیا اور جشن منایا جاتا رہا.

باغی ٹی وی کی رپورٹ‌ کے مطابق بھارت کے میچ ہارتے ہی ہزاروں‌ کشمیری سڑکوں‌ پر نکل آئے اور زبردست نعرے بازی کی گئی. اس دوران مقبوضہ کشمیر کا گرمائی دارالحکومت سری نگر، شوپیاں، پلوامہ، اسلام آباد(اننت ناگ)، بارہمولہ، ترال اور دیگر علاقے پاکستان زندہ باد اور کشمیر بنے گا پاکستان کے نعروں‌ سے گونج اٹھے، کشمیریوں‌ کی جانب سے انڈیا کے خلاف بھی شدید نعرے بازی کی گئی.

کشمیریوں‌ کے جشن منانے کی ویڈیوز سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہوئی ہیں جس پر پاکستانیوں‌ کی طرف سے بھی ان کی جرآت پر زبردست خراج تحسین پیش کیا گیا. ویڈیوز میں‌ صاف دیکھا جاسکتا ہے کہ کشمیری کس طرح‌ سڑکوں‌ پر نکل کر پاکستان کے حق میں نعرے لگا رہے ہیں اور آتش بازی کی جارہی ہے. مقبوضہ کشمیر میں‌ لوگ اس قدر بڑی تعداد میں گھروں‌ سے نکلے کہ بھارتی فوجی بھی بے بسی کی تصویر بنے کشمیریوں‌ کو جشن مناتے دیکھتے رہے. کشمیری نوجوان بھارتی فوجیوں‌ کے سامنے پاکستان کے حق میں‌نعرے لگاتے اور بھنگڑے ڈالتے رہے. کشمیری نوجوانوں‌ کی جانب سے چوکوں‌ و چوراہوں‌ میں آتش بازی بھی کی گئی.

مقبوضہ کشمیر میں تعینات بھارتی فوجی بھارتی ٹیم کی شکست پر کیمپوں‌ میں دبک گئے. مقامی کشمیریوں‌ کا کہنا ہے کہ ہندوستانی فوجی بھی اپنی ٹیم کی بدترین شکست پر غم میں ڈوبے نظر آئے اور حیلے بہانوں‌ سے کشمیریوں‌ کو تنگ کرتے رہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.