ورلڈ ہیڈر ایڈ

مقبوضہ کشمیر:بھارتی فوجیوں کوکشمیریوں سے بچانے کے لیے 1 لاکھ 86 ہزار جیکٹوں کی ضرورت ہے. وزارت دفاع

مقبوضہ کشمیر:تمام تر ہتھکنڈوں کے استعمال کے باوجود بھارتی افواج کشمیریوں کی تحریک آزادی کو نہ صرف دبانے میں‌ناکام ہوئی ہے بلکہ خود کشمیری حریت پسندوں کی مزاحمت کے دباو میں آگئی ہیں. بھارت وزارت دفاع کی دستاویزات اور حکومت سے مطالبے نے بھارتی فوج کی قلعی کھول کے رکھ دی ہے. معتبر ذرائع کے مطابق بھارت فوجیوں نے اپنے جرنیلوں سے کشمیری حریت پسندوں کے حملوں سے بچنے کے لیے بلٹ پروف جیکٹوں کا مطالبہ کردیا ہے.

بھارتی فوج کے مطالبے کے بعد بھارت وزارت دفاع نے کہا ہے کہ پہلے ہی بھارتی فوج کو کشمیر میں بہت سے مسائل کا سامنا ہے .وزارت دفاع کے مطابق اس وقت کشمیر میں بھارتی فوج کو حریت پسندوں سے بچانے کے لیے 1 لاکھ 86 ہزار بلٹ پروف جیکٹوں کی شدید ضرورت ہے جس پر 6 ارب 39 کروڑ روپے خرچ آئیں گے .وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے ایوان کو بتایا کہ بلٹ پروف جیکٹیں بنانے کے لیے چین سے خام مال لینے کے حوالے سے سپلائرز کی طرف سے معاہدے کے مطابق کام نہ کرنے کی شکایات مل رہی ہیں. اگر اب ایسا ہوا تو پھر ان کے ٹینڈرز منسوخ کردیئے جائیں گے.

وزیر دفاع نے ایوان کو یہ بھی بتایا کہ ایسے ہی 2009 میں بھی ساڑھے تین لاکھ جیکٹوں کمی تھی . 2016 میں 1 لاکھ 87 ہزار جیکٹیں آر ایف پی کو فراہم کی گئی تھیں.تاہم موجودہ ڈیمانڈ بہت زیادہ ہے اور جس کو پورا کرنے میں وقت لگے گا اور اپریل 2020 تک یہ جیکٹیں فراہم کردی جائیں گی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.