fbpx

بھارتی فوج میں خودکشیوں کے واقعات میں اضافہ،بھارتی میجر نے کی خودکشی

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کے ایک افسر نے خودکشی کر لی ہے

بھارتی فوج کی جموں وکشمیر رائفلز کے میجر نے ضلع کپواڑ میں اپنی سروس رائفل سے گولی مار کر خودکشی کی۔ ضلع کپواڑہ کے ٹیٹوال سیکٹر میں پیر کی سہ پہر ایک آرمی میجر کی لاش پراسرار حالات میں برآمد کی گئی۔

کمپنی کے کمانڈر کی حیثیت سے 6 جے اے سی رائفلز کے ساتھ تعینات 29 سالہ آرمی آفیسر کی لاش فرنٹیئر سیکٹر میں جوگی پوسٹ پر ڈیوٹی کے دوران ملی ہے۔ایک فوجی اہلکار کے مطابق لاش برآمد ہونے کے بعد مقامی پولیس کو اطلاع دی گئی جس کے فوری بعد لاش کو چمکوٹ لایا گیا۔

ہلاک شدہ آرمی میجر کی ٹھوڑی کے نچلے حصے پر چوٹ کے نشان دکھائی دیئے ہیں۔ فوجی میجر کی موت کی وجہ معلوم کرنے کے لیے 174 سی آر پی سی کے تحت مقدمہ درج کرلیا گیاہے اور مزید تحقیقات شروع کر دی گئی ہے

جنوری 2007 سے مقبوضہ جموں وکشمیرمیں خودکشی کرنے والے بھارتی فوجیوں کی تعداد بڑھ کر 489 ہو گئی ہے ۔

قبل ازیں  ماہ 14 اگست کو مقبوضہ کشمیر میں ایک فوجی اہلکار نے ضلع بڈگام کے رنگریتھ علاقے میں مبینہ طور پر خودکشی کرلی۔ ساوتھ ایشین وائر کو سرکاری ذرائع نے بتایا کہ اس فوجی کی شناخت لانس نائک اوم پرکاش کے نام سے ہوئی ہے جس نے اولڈ ایر فیلڈ میں اپنی سروس رائفل سے خودکشی کرلی۔انہوں نے بتایا کہ وہ موقع پر ہی دم توڑ گیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس اقدام کی وجہ کا فوری طور پر پتہ نہیں چل سکا۔

 

کرونا لاک ڈاؤن، رات میں بچوں نے کیا کام شروع کر دیا؟ والدین ہوئے پریشان

لاک ڈاؤن ہے تو کیا ہوا،شادی نہیں رک سکتی، دولہا دلہن نے ماسک پہن کے کر لی شادی

کوئی بھوکا نہ سوئے، مودی کے احمد آباد گجرات کے مندروں میں مسلمانوں نے کیا راشن تقسیم

خواجہ سراؤں نے دوستی کے بہانے نشہ دے کر نوجوان کا عضو خاص کاٹ دیا

قبل ازیں  ماہ جولائی میں مقبوضہ جموں و کشمیر کے دارالحکومت سرینگر میں نیم فوجی دستے سی آر پی ایف کے اہلکار نے گولی مار کر خودکشی کر لی ہے۔

سی آر پی ایف کے ترجمان پنکج سنگھ کے مطابق ‘ہیڈ کانسٹیبل پنٹو ماڈل نیصبح سرینگر کے رام باغ علاقے میں واقع نیم فوجی دستے کے گروپ سینٹر میں خودکشی کی۔’ساوتھ ایشین وائر کے مطابق پنکج سنگھ نے کہا کہ ‘منڈل نے اپنی سروس بندوق سے خود کو گولی ماری جس کے بعد ان کی موقع پر ہی موت ہوگئی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.