ورلڈ ہیڈر ایڈ

بھارتی شوبز ستاروں نے کروہ چوتھ تہوار بہت عقیدت سے منایا

جمعرات کو پورے ملک میں کروا چوتھ منایا گیا اور اس موقع پر بالی ووڈ کی خوبصورتی ہر طرف سجائی گئی۔ ویرات کوہلی-انوشکا شرما سے لے کر پریانکا چوپڑا-نک جونس تک ، ستاروں نے ہمارے دن کو مزید خصوصی بنانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی۔ ان کی تصاویر نے ہمارے سوشل میڈیا کو روشن کردیا لیکن ہم ان میں کبھی بھی کافی نہیں مل پاتے۔ انوشکا نے اپنے روزے دار ساتھی مسٹر کوہلی کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی ہے۔ وہ سرخ رنگ کی ساڑھی میں خوبصورت نظر آرہی تھی جبکہ کرکٹر کو کالے رنگ کے اوتار میں دیکھا گیا تھا۔

یہ پریانکا کا پہلا کاروا چوٹھ تھا اور وہ اپنے ودیشی شوہر نک جونس کے ساتھ منانا نہیں بھولتی تھیں جو بھارتی لباس میں زیادہ دیسی نظر آتے تھے۔ وہ خاتون سرخ رنگ کی ساڑھی، سنڈور اور مہندی میں ایک نئی نویی دلہن کی طرح لگ رہی تھی۔ شلپا شیٹی نے اس موقع سے کچھ تصاویر بھی شائع کیں اور ان میں سے ایک میں ، ان کے پاؤں چھوتے دیکھا جاسکتا ہے۔

ایشوریا رائے بچن جیا بچن، شیتا بچن نندا اور سونالی بیندرے کے ساتھ بھی پوز کرتی نظر آئیں۔ بپاشا باسو اور کرن سنگھ گروور نے سڑک پر اپنا روزہ توڑ دیا۔

یہ دن نہ صرف بالی ووڈ اسٹارز بلکہ ٹی وی کے مشہور شخصیات نے بھی منایا۔ ڈیوینکا ترپاٹھی اپنے شوہر وویک دہیہ کے ساتھ رسومات کرتی نظر آئیں۔

View this post on Instagram

Moon spotting 🌝✨ #KarwaChauth 📸: Jaya aunty

A post shared by Sonali Bendre (@iamsonalibendre) on

View this post on Instagram

✨🌝💕🤗✨

A post shared by AishwaryaRaiBachchan (@aishwaryaraibachchan_arb) on

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.