ایرانی شہزادی نے امریکی شہری سے منگنی کرلی

ایمان پہلوی کی منگنی امریکی ادارے میں کام کرنے والے ساتھی بریڈلی شرمین سے ہوئی ہے
0
52

ایران کے سابق بادشاہ رضا شاہ پہلوی کی پوتی شہزادی ایمان پہلوی نے امریکی شہری سے منگنی کرلی۔

باغی ٹی وی: غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق 1959 میں، ایران کے گلستان محل کے ہال آف مررز میں اس وقت خوشی کا سماں تھا جب ایران کے شاہ، جسے محمد رضا شاہ بھی کہا جاتا ہے، نے 21 سالہ فرح دیبا سے شادی کی۔ نوجوان شہزادی نے نور العین ڈائمنڈ ٹائرا کے ساتھ ایک شاندار گاؤن پہنا تھا، اور اپنی شادی میں بہت زیادہ تجسس کا باعث بنی، جس نے دنیا بھر میں پریس کی توجہ حاصل کی اور ایران کی نوجوان ملکہ کے طور پر سرخیاں بنائیں۔

یارا ابو الجدایل نے 100 میٹر ورلڈ چیمپئن شپ کیلئے کوالیفائی کرلیا

اب، 60 سال سے زائد عرصے بعد، ان کی پوتی ایمان پہلوی اپنے ساتھی بریڈلی شرمین کے تجویز کے بعد اپنی شاندار شادی کی تیاری کر رہی ہے 29 سالہ شہزادی ایمان پہلوی کی منگنی امریکی ادارے میں کام کرنے والے ساتھی بریڈلی شرمین سے ہوئی ہے دونوں میں تین برس سے گہری دوستی تھی، شہزادی کی منگنی کی تصدیق سابق شاہی گھرانے نے سوشل میڈیا پر کی،دونوں کی پہلی ملاقات 2017 میں ایک مشترکہ دوست کے گھر ہوئی تھی، بعدازاں عالمی وبا کووڈ 19 کے دوران دونوں کی دوستی پروان چڑھی۔

ڈل کمپنی پر بڑا جرمانہ عائد


1959 میں شہزادی کے دادا ، ایران کے سابق اور آخری بادشاہ محمد رضا نے 40 برس کی عمر میں 21 سالہ فرح دیبا سے عالیشان شادی کی تھی جس کے چرچے کئی عرصے تک زبان زدِ عام رہےمحمد رضا پہلوی 16 ستمبر 1941 سے 11 فروری 1979 تک ایران کے بادشاہ رہے۔

Leave a reply