fbpx

عراق میں مزید ہلاکتیں، صورتحال سنگین ترین ہوگئی

عراق کے مختلف شہروں میں حکومت مخالف پرتشدد مظاہروں اور سیکیورٹی فورسز کے درمیان جھڑپ میں چھ شہری ہلاک اور سینکڑوں زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق : مظاہرین نے عراق کے شہر نجف میں واقع ایران قونصل خانہ نذر آتش کردیا۔ مظاہرین نے قونصل خانے کی عمارت سے ایرانی جھنڈا اتار کر عراقی جھنڈا لہرا دیا۔ پولیس نے عمارت میں داخل ہونے والے مظاہرین پر براہ راست فائر کھول دیا جس سے مظاہرے میں شریک ایک شخص ہلاک اور 35 دیگر زخمی ہوگئے۔

عراقی سیکیورٹی حکام کے مطابق قونصل خانے میں موجود عملے کو ئی نقصان نہیں پہنچا اور وہ عقبی دروازے سے نکلنے میں کامیاب ہوگئے۔ عراقی حکام نے حالات کی سنگینی کو دیکھ کر نجف شہر میں عیر معینہ مدت کے لیے کرفیو لگا دیا۔

خیال رہے کہ ایران میں رواں ماہ ایندھن کی قیمتوں میں 200 فیصد تک اضافے کے اچانک اعلان کے کچھ ہی گھنٹوں بعد ملک بھرمیں بڑے پیمانے پر احتجاج شروع ہوگیا تھا۔ایرانی پولیس اور پاسداران انقلاب نے احتجاج روکنے کے لیے طاقت کا وحشیانہ استعمال کیا جس کے نتیجے میں بڑی تعداد میں مظاہرین کے مارے جانے کی اطلاعات ہیں۔ مظاہروں کے دوران مشتعل مظاہرین نے درجنوں بینک ، گیس اسٹیشن اور پولیس اسٹیشن جلا دیئے تھے۔ایرانی حکومت نے احتجاج کا دائرہ پھیلنے سے روکنے کے لیے ملک بھر میں انٹرنیٹ بند کردیا تھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.