fbpx

اسحاق ڈار کے منجمد اثاثوں کو بحال کردیا گیا

اسحاق ڈار کے منجمد اثاثوں کو بحال کردیا گیا

نیب کے حکم پر ضلعی انتظامیہ لاہور نے وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کے منجمند اثاثہ جات کو بحال کردیا وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کی جائیداد 7ایچ گلبرگ تھری ہجویری ہاوس کی سپرداری کروا دی جبکہ اسحاق ڈار کے بنک اکاونٹس کو بحال کرنے کا مراسلہ بنک انتظامیہ کو جاری کر دیا ۔ ۔ضلعی انتظامیہ لاہور کے مطابق وفاقی وزیر فنانس اسحاق ڈار کی جائیداد 7ایچ گلبرگ تھری ہجویری ہاوس کی سپرداری کروا دی گئی.

ضلعی انتظامیہ کے مطابق وفاقی وزیر اسحاق ڈار کے بنک الفلاح کے اکاونٹ میں 50کروڑ 79لاکھ 48ہزار روپے کا بحال کرنے کا مراسلہ جاری کر دیا گیا جبکہ وفاقی وزیر اسحاق ڈار کے حبیب بنک اکاونٹ کو بحال کرنے کا بھی خط جاری کردیا گیا اس کے ساتھ الائیڈ بنک کے اکاونٹ کو بحال کرنے کا مراسلہ جاری کیا گیا ہے.

مزید یہ بھی پڑھیں؛
روسی رکن پارلیمنٹ اور صدر پیوٹن کے نقاد کی بھارت میں پراسرار ہلاکت
خواتین پرپابندیاں،اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا طالبان حکومت سے پالیسیاں بدلنے کا مطالبہ
افسانہ نویس و ناول نگار اور مترجم قیصر نذیر خاورانتقال کرگئے.

علاوہ ازیں البراقا بنک کے اکاونٹ کو بحال کرنے کا خط بھجوا دیا گیا۔ اور الفلاح بنک کے اکاونٹ کو بحال کرنے کا مراسلہ بھی بھجوا دیا گیا۔ خیال رہے کہ ضلعی انتظامیہ لاہور نے نیشنل اکاونٹبیلٹی بیورو کو دوبارہ خط کی تصدیق پر ایک گھر کی سپرداری کروا دی جبکہ نیب کے حکم پراسحاق ڈار کے اکاونٹس کی بحالی بارے مراسلہ بھی بھیجا جاچکا ہے.