آئسولیشن میں منائی گئی شادی کی سالگرہ یادگار ہے یاسر نواز

کورونا وائرس کا شکار پاکستان شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار یاسر نواز اور نامور میزبان ندا یاسر نے شادی کی 18 ویں سالگرہ کراچی میں آئسولیشن میں اپنی رہائش گاہ اپنی رہائش گاہ پر منائی۔

باغی ٹی وی : کورونا وائرس کا شکار پاکستان شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار یاسر نواز اور نامور میزبان ندا یاسر نے شادی کی 18 ویں سالگرہ کراچی میں آئسولیشن میں اپنی رہائش گاہ اپنی رہائش گاہ پر منائی۔ اداکار یاسر نواز اور انکی اہلیہ اداکارہ ندا یاسر اور ان کی بیٹی کورونا ٹیسٹ پو زیٹیو آنے کے بعد تیرہ روز سے اپنے گھر میں آئسولیشن میں ہیں انہوں نے شادی کی 18ویں سالگرہ بھی کراچی میں اپنے گھر میں ہی کیک کاٹ کر منائی۔

View this post on Instagram

18th wedding anniversary❤️

A post shared by Yasir Nawaz (@itsyasirnawaz) on


سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹا گرام پر اداکار یاسر نواز نے کیک کاٹتے ہوئے ویڈیو کلپ شئیر کیا اور اس موقع پر یاسر نواز کا کہنا تھا کہ پماری شادی کو آج 18 سال ہو گئے ہیں 2 جون 2020 ہے ہم 13 دن سے آئسولیشن میں ہیں اور آئسولیشن میں منائی گئی شادی کی یہ سالگرہ یادگار ہے اور یادگار اس لئے ہے کیونکہ ہم 13 دنوں سے ایک دوسرے کو دیکھ رہے ہیں اور بغیر لڑائی بغیر جھگڑے اور بغیر موڈ آف کئے یہ تیرہ دن ہم نے بہت اچھے گزارے اور ماشا ءاللہ مداحوں کی دعاؤں سے ہم دونوں کی طبیعت اب بہتر ہے،

ندا یاسر نے کہا ویسے بھی یاسر جب بیمار ہوں تو بہت اچھے ہو جاتے ہیں اسی لئے یہ تیرہ دن بہت سکون سےگزرے ہیں

ندا یاسر ،اپنے شوہر کے ہمرا کرونا کا شکار

میری صحت سے متعلق غلط خبریں پھیلائی جا رہی ہیں ندا یاسر

اداکار نوید رضا کا کورونا وائرس کی تصدیق کرتے ہوئے خصوصی پیغام جاری

اداکارہ میرا کےکورونا ٹیسٹ کے نتائج سامنے آگئے

پاکستان کی دو سینئیر اداکارائیں کورونا وائرس کا شکار

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.