fbpx

کرسچن یونائٹڈ تنظیم کھوتی ہوئی اسرائیلی حمایت پرمتحرک ہوگئی،پیروکاروں کو کیا کہہ دیا

اسرائیل کی حمایتی امریکی عیسائی تنظیم کھوتی ہوئی اسرائیلی حمایت پر متحرک ہوگئے،پیروکاروں کو کیا کہہ دیا
باغی ٹی وی : اسرائیلیوں اور فلسطینیوں کے مابین تازہ ترین کشمکش کے بعد ، امریکی ٹیلیویژن کی اہم شخصیت جان ہیگی نے ٹیکساس کے شہر سان انتونیو کے کارنرسٹون چرچ میں لگاتار اتوار کے روز اپنی جماعت کو لیکچر دیا۔

اپنے لیکچر میں ان کا کہنا تھا کہ اسرائیل کی حمایت کرنا کوئی سیاسی مسئلہ نہیں ہے۔ یہ بائبل کا مسئلہ ہے ، ہیگی نے ایک خطبہ دیا جس میں انہوں نے” یروشلم کی جنگ ” کا تذکرہ بھی کیا .

ہیگی اسرائیل کے لئے کرسچن یونائٹیڈ کے بانی ہیں ، یہ عیسائی گروپ جو اسرائیل کے لئے امبریلا کا کام کرتا ہے ، اس کی اسرئیل کو حمایت حاصل ہے ، اسرائیل کے سابق سفیر رون ڈیرمر نے حال ہی میں کہا کہ ، یہ اتنا ہی اہم ہے ، شاید امریکی یہودیوں سے بھی زیادہ اہم .

اسرائیل دنیا میں غالب قوم بننے والی ہے ، بہت سے انجیل کے پیروکاروں کو بشارت دیتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ عیسیٰ جب واپس آئیں گے تواپنے پیروکاروں کو بچائیں گے .

ہیگی نے اعلان کیا کہ ، "خون کے عہد” کے ذریعہ یہودی خدا کے منتخب لوگ اور تمام فلسطین کے حقدار ہیں۔ امریکہ میں اسرائیل کی حمایت نرم کی جارہی ہے۔ یہ حمایت میڈیا میں اور واشنگٹن ڈی سی میں بھی نرم ہو رہی ہے ۔ ”

واقعی اسرائیل کے لئے امریکہ کی سیاسی حمایت تیزی سے تقسیم ہو رہی ہے۔ امریکی کانگریس میں نومنتخب ، زیادہ ترقی پسند ڈیموکریٹس نے اسرائیل کی 11 روزہ بمباری مہم کی شدید مذمت کی جس میں 254 فلسطینی شہید ہوئی اور 200،000 ایسے ہیں جن کو امداد کی اشد ضرورت ہے .

اب ، جب کہ اسرائیل بھی حمایت کے لئے امریکی انجیل کے پیروکاروں کی امید کا خواہاں ہے ، نوجوان اس وقت اسرئیل کی حمایت سےہٹ کر فلسطینیوں کی حمایت کی طرف راغب ہیں ان کو واپس لانا ہوگا .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.