fbpx

اسرائیل بھارت کو امداد بھیجنے کے لیے تیار

اسرائیل بھارت کو امداد بھیجنے کے لیے تیار

باغی ٹی وی : بھارت میں کرونا سے صورت حال پر اسرائیل بھی اپنے دیرینہ دوست کو امداد پہنچا رہا ہے .اس امداد میں ہزاروں گروپ اور انفرادی آکسیجن جنریٹر شامل ہیں ، جن کی ہندوستانی صحت کے نظام کو فوری طور پر ضرورت ہے۔ اسرائیل دوائیں ، سانس لینے والے اور دیگر طبی سامان بھی بھیج رہا ہے۔

اس کے علاوہ ، اسرائیل کی کمپنی امڈوکس نے 150 آکسیجن جنریٹرز کا عطیہ کیا ، اور جوائنٹ ڈسٹری بیوشن کمیٹی ، جو ایک بین الاقوامی یہودی خیراتی ادارہ ہے ، نے ممبئی میں یہودی برادری سمیت ہندوستان کو سامان فراہم کیا۔یہ امداد آنے والے دنوں میں کئی پروازوں پر ہندوستان پہنچے گی۔

بھارت میں مسلسل 12 ویں روز کورونا کے 3 لاکھ سے زائد نئے کیسز کی تصدیق ہوئی ہے جبکہ گزشتہ 24 گھنٹوں میں 3 لاکھ 68 ہزار سے زائد نئے کیس اور3417 اموات ریکارڈ ہوئیں۔

اُدھر بھارت میں کورونا مریضوں کی زندگی مصنوعی آکسیجن کے رحم و کرم پر ہیں، بھارتی ریاست کرناٹکا کے اسپتال میں ایک دن میں آکسیجن کی قلت سے 24 مریض دم توڑگئے جبکہ مدھیا پردیش میں فیملیز نے آکسیجن سپلائی بند ہونے سے چار مریضوں کے ہلاک ہونے کا دعویٰ کیا۔

دلی کی ابتر صورتحال پر نائب وزیراعلی منیش سیسوڈیا نے وزیر دفاع کو خط لکھ کر فوج کی مدد مانگ لی جبکہ ویکسین کی کمی پر متعدد ریاستوں میں بالغ افراد کو ویکسینیشن کا عمل ملتوی کردیا گیا ہے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.