ورلڈ ہیڈر ایڈ

جے بھنوشالی، ماہی وج نے بیٹی کا نام ظاہر کیا، اسے 20,000 مداحوں کی تجاویز میں سے منتخب کیا، ویڈیو دیکھئیے

ٹیلی ویژن کی اداکارہ ماہی وج اور شوہر جے بھنوشالی نے آخر میں ان کے مداحوں کے ذریعہ تجویز کردہ ہزاروں ناموں کی جانچ پڑتال کے بعد اپنی نومولود بیٹی کا نام ظاہر کیا ہے۔ دونوں نے اس کی تارا کے نام سے تعارف کرواتے ہوئے بچے کی ایک خصوصی ویڈیو شیئر کی۔

انسٹاگرام پر ویڈیو کا اشتراک کرتے ہوئے ماہی نے لکھا کہ "ہمیں اپنے پیارے اور پیارے چھوٹے فرشتہ تارا جا بھنشوالی کے نام کا اعلان کرنے کے لئے بہت حد تک برکت ملی ہے۔ ہماری زندگیوں میں کبھی بھی ہمارے دلوں نے اس حیرت انگیز خوشی کو محسوس نہیں کیا۔

ماہی نے اس سے قبل اپنے مداحوں سے کہا تھا کہ وہ T یا M کے خط کے ساتھ ہی بچے کے لئے نام تجویز کریں، انہوں نے خود ہی ایک تصویر اپنے بچے کو اپنے ہاتھوں میں تھاما اور لکھا ، "اب جب کہ ہمارے پاس اپنی خوبصورت بیٹی کے لئے حروف تہجی موجود ہیں ، براہ کرم ایک تجویز پیش کریں۔ T یا M سے شروع ہونے والا نام تجویز کریں.

جئے نے ایک تصویر بھی شائع کی تھی جس میں دیکھا گیا کہ وہ کندھے پر سلائے ہوئے بچے کو تھپتھپا رہا ہے۔ اپنے والد کے فرائض کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، انہوں نے لکھا ، "اپنے چھوٹے سے برپ نکالنا شاید مجھے سب سے اچھا اطمینان ہے۔ تھکے ہاتھ نیند کی آنکھیں ہیں لیکن آپ کے کندھے پر آپ کی بیٹی انمول ہے..فائنلی ٹوم مجھے اور ایماہویج انکشاف کرنے جارہی ہے اس کا نام ہم نے طے کیا ہے. اس مشورے کے لئے آپ سب کا شکریہ کہ ہمیں کل 20 ہزار نام ملے ہیں اور آخر کار آپ کے تمام پیغامات پڑھنے کے بعد یہ دن ہے کہ میری شہزادی کو ایک نام دیں۔

جئے نے اس سے قبل آئی اے این ایس کو بتایا تھا ، "میں ماہی کی ہر ممکن مدد کرنا چاہتا ہوں۔ میں چاہوں گا کہ ماہی اپنے اور اپنے بچے کا مکمل خیال رکھے ، تاکہ مہینوں کے بعد اس کی نیند سے محروم نہ ہونے میں مدد ملے ، میں لوریاں سیکھ رہا ہوں اور روزانہ اس کی مشق کر رہا ہوں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.