fbpx

جاپان نے پاکستان کی معاشی صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے پاکستان کی مدد کرنے کا فیصلہ کر لیا۔

جاپان نے پاکستان کی معاشی صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے پاکستان کی مدد کرنے کا فیصلہ کیا۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق چونکہ پاکستان کی معاشی صورتحال سب کے سامنے ہے۔ اس صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے جاپان نے پاکستان کی مدد کرنے کا فیصلہ کر لیا۔

مزید تفصیلات سے آگاہ کرتے ہوۓ بتایا جاتا ہے کہ پاکستان کی مدد کرنے کیلئے جاپان نے 2.3 ملین ڈالرز دینے کا فیصلہ کر لیا ہے۔ مزید برآں یہ کہ جاپان ہیومن ریسورس ڈویلپمنٹ سکالرشپ پروجیکٹ” کے لیے 2.3 ملین امریکی ڈالر کی امداد دے گا۔ اور اس معاہدے پر دستخط سیکرٹری اقتصادی امور ڈویڑن سیکرٹری میاں اسد حیا الدین اور جاپانی ناظم الامور ایشی کینسو نے کیے ہیں۔
اور یہ کہ جاپان کی حکومت نے پاکستانی افسران کیلئے ایک اچھے فیصلے کا اعلان کیا ہے۔ یہ جاپانی حکومت جاپان میں تمام اعلی سطح کی یونیورسٹیوں میں دو سال کے لیے ماسٹر ڈگری پروگرام کے لیے 17 اور ڈاکٹریٹ پروگرام کے لیے 3 سال کے لیے پاکستانی افسران کو ایک اسکالر شپ فراہم کرے گی۔

مزید برآں یہ کہ اس خاص مقصد کیلئے پاکستان کے انسانی وسائل کو ترقی دینے کے مقصد کیلئے اسکالرشپ کے منصوبہ کے تحت جاپانی گرانٹ ایڈ کے لیے وزارت اقتصادی امور میں دستخط کی تقریب منعقد کی گئی۔اسی کے تحت ہی جاپان کی حکومت نے “مالی سال 2022 کے لیے ہیومن ریسورس ڈویلپمنٹ اسکالرشپ کے پروجیکٹ” کے لیے پاکستان کی حکومت کو 313 ملین جاپانی ین فراہم کیے۔ جو کہ 23 لاکھ امریکی ڈالرکی امداد فراہم کرے گی۔