موٹی ویشنل اسپیکر جواد حفیظ کی ڈائریکٹر جنرل اسپورٹس پنجاب عدنان ارشد اولکھ سے ملاقات

باغی ٹی وی : معروف موٹی ویشنل اسپیکر اور بزنس کنسلٹنٹ جواد حفیظ نے ڈائریکٹر جنرل اسپورٹس پنجاب عدنان ارشد اولکھ سے ملاقات کی

معروف موٹیویشنل اسپیکر اور بزنس کنسلٹنٹ جواد حفیظ نے بدھ کے روز نیشنل ہاکی اسٹیڈیم میں واقع ان کے دفتر میں ڈائریکٹر جنرل اسپورٹس پنجاب عدنان ارشد اولکھ سے ملاقات کی۔
ڈائریکٹر جنرل اسپورٹس پنجاب عدنان ارشاد اولکھ اور جواد حفیظ نے اپنی ملاقات کے دوران نوجوانوں کے امور ، اسکل ڈویلپمنٹ اور بزنس ایڈمنسٹریشن سے متعلق مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا۔
جواد حفیظ کی خدمات کو سراہتے ہوئے ڈائریکٹر جنرل اسپورٹس پنجاب عدنان ارشاد اولکھ نے کہا: ہمارے نوجوانوں میں بہت زیادہ صلاحیت ہے اور انہیں صرف مناسب طریقے سے تیار کرنے کی ضرورت ہے اور اس سلسلے میں جواد حفیظ کلیدی کردار ادا کرسکتے ہیں۔ وہ اپنی موٹی ویشنل تقریروں کے ذریعہ ہمارے نوجوانوں کے شعور کو بڑھا سکتا ہے۔
ڈائریکٹر جنرل اسپورٹس پنجاب عدنان ارشد اولکھ نے کہا کہ اسپورٹس بورڈ پنجاب آئندہ نوجوانوں کے امور کے پروگراموں میں ان کی خدمات حاصل کرے گا۔ "ہمارے باصلاحیت نوجوان انٹرپرینیورشپ ، فنانس اور اسٹاک مارکیٹ وغیرہ کے شعبوں میں جواد حفیظ سے بھی قیمتی رہنمائی حاصل کرسکتے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.