fbpx

جائیداد کے تنازع میں میرے مذہب کونہ لائیں،سلمان خان کی پڑوسی کو وارننگ

بالی وڈ اداکار سلمان خان نے اپنے پڑوسی کووارننگ دی ہے کہ وہ جائیداد کے تنازع میں ان کے مذہب کونہ لائیں۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا کے مطابق سلمان خان نے اپنے پڑوسی کوخبردارکیا کہ وہ جائیداد کے تنازع میں ان کے مذہب کونہ لائیں اداکار نے کہا کہ جائیداد کے تنازع میں آپ میرے مذہب کوکیوں لا رہے ہیں میری والدہ ہندو ہیں۔ میرے والد مسلمان ہیں میرے بھائیوں کی بیویاں ہندوہیں ہم سب تہوار مناتے ہیں۔

سلمان خان اپنے پڑوسی کے خلاف عدالت پہنچ گئے

سلمان خان نے اپنے پڑوسی پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ آپ پڑھے لکھے شخص ہیں کوئی غنڈہ چھاپ نہیں جومیرے اوپربے تکے الزامات لگا رہے ہیں آج کل یہ آسان ہے کہ کچھ لوگوں کواکٹھا کرو اورسوشل میڈیا پرغصہ نکالو۔

پریانکا چوپڑا اور نک جونس کے ہاں بیٹی کی پیدائش

سلمان خان کا ممبئی کے قریب پنول میں فارم ہاؤس ہےجس کا ان کےپڑوسی کے ساتھ تنازع چل رہا ہے۔ سلمان خان نے پڑوسی پرہتک عزت کا کیس دائرکررکھا ہےسلمان خان کے پڑوسی نے ان پرجائیداد ہتھیانے اورلوگوں کوقتل کرکے اپنے فارم ہاؤس میں دفنانے کے الزامات عائد کئے تھے۔

کورونا وبا:حکومتی اقدامات نہ ہونےکی وجہ سے متھن چکرورتی مودی سرکار پر برس پڑے

بالی وڈ سُلطان سلمان خان نے وکیل کے ذریعے بھارتی ریاست مہاراشٹرا کے شہر پنویل کے فارم ہاؤس پنویل میں اپنے پڑوسی کیتن ککڑ پر غیر ضروری طور پر ان کی مذہبی شناخت کوعوام میں گھسیٹنے اور ان کی بدنامی کا الزام لگایا تھا سلمان خان کی قانونی ٹیم نے ممبئی کی عدالت سے استدعا کی کہ ان کے خلاف سوشل نیٹ ورکنگ سائٹس پر موجود تمام گستاخانہ مواد کو ہٹایا جائے یا بلاک کیا جائے-

عامر خان سے خفیہ شادی کی افواہوں پر پریتی زنٹا کا ردعمل

کیتن نے اداکار پر ان کی مذہبی شناخت پرتبصرہ کرتے ہوئے الزام لگایا کہ وہ مرکزی اور ریاستی سطح پر حکمراں جماعت سے جڑے ہوئے ہیں کیتن نے سلمان پربچوں کی اسمگلنگ کے الزامات لگاتے ہوئے کہا کہ کئی لاشیں اداکار کے فارم ہاؤس میں دفن ہیں-

بالی ووڈ معروف کوریو گرافرنے خود کشی کر لی