fbpx

جعلی میٹرک سرٹیفکیٹ کاانکشاف، ایڈووکیٹ صفدر شاہین کے خلاف مقدمہ درج

ایڈووکیٹ سپریم کورٹ آف پاکستان صفدر شاہین کی میٹرک کی ڈگری جعلی ہونے کا انکشاف سامنے آیا ہے-

باغی ٹی وی : سابق سول جج اور سپریم کورٹ آف پاکستان (ایس سی پی) کے ایڈووکیٹ صفدر شاہین پیرزادہ کے خلاف میٹرک کا جعلی سرٹیفکیٹ رکھنے پر فرسٹ انفارمیشن رپورٹ (ایف آئی آر) درج کر لی گئی ہے۔

سیالکوٹ سے دبئی، پی آئی اے پروازوں کا آغاز

تفصیلات کے مطابق اس حوالے سے رفاقت علی ولد محمد اسماعیل نے ایف آئی آر درج کرائی گئی جس میں موقف اپنایا گیا کہ ایس ایچ او تھانہ سول لائنز کو رجسٹرار لاہور ہائی کورٹ لاہور سے موصول ہونے والے لیٹر نمبر کی روشنی میں مقدمہ کا اندراج جس میں ربورڈ آف انٹر میڈیٹ گوجرانوالہ سے میٹرک کا سرٹیفکیٹ جعلی قرار دیا گیا ہے اور رپورٹ مذکورہ خط کے ساتھ منسلک ہے۔

عثمان بزدار کو بڑی یقین دہانی کروا دی گئی

مذکورہ خط کی تعمیل میں معزز وائس چیئرمین پنجاب بار کونسل نے یکم دسمبر 2021 کو فوجداری مقدمہ یو ایس 420 ، 468 اور 471 کے اندراج کا حکم جاری کیا ہے، جسے لیگل پریکٹیشنرز اور بار کونسل ایکٹ 1973 کے سیکشن 58 کے ساتھ رجسٹرار لاہور ہائی کورٹ (LHC) کے خط نمبر 18802 مورخہ 27.10.2021 کی روشنی میں پولیس سٹیشن سول لائنز لاہور میں مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

کیا ملزم کو پیش کرنے سے سپریم کورٹ کی عمارت اڑ جائے گی؟ چیف جسٹس برہم

مورخہ 27-11-2021 کو خط نمبر4325 جی -اے 4 بی مورخہ 19-11-2021 ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن جج گوجرانوالہ سے رجسٹرار لاہور ہائی کورٹ لاہور کو موصول ہوا اوربورڈ آف انٹر میڈیٹ گوجرانوالہ کا تصدیقی خط درخواست کے ساتھ منسلک ہے۔

وزیراعظم عمران خان سمیت دیگر اراکان اسمبلی کی ٹیکس تفصیلات سامنےآ گئیں

ایف آئی آر میں کہا گیا کہ مذکورہ خط کی تعمیل میں، معزز وائس چیئرمین پنجاب بار کونسل نے 01.12.2021 کو ملزم کے خلاف فوجداری مقدمہ کے اندراج کا حکم جاری کیا۔

ایف آئی آر میں کہا گیا کہ براہ کرم پاکستان پینل کوڈ کی دفع سیکشن 420 ،468 اور 471 کے تحت قانونی پریکٹیشنر کے سیکشن 58 اور بار کونسل ایکٹ 1973 کے تحت محمد صفدر شاہین ولد محمد حسین قادری تحصیل و ڈسٹرکٹ نارووال کے خلاف مذکورہ تنا ظر میں فوجداری مقدمہ درج کیا جائے اور ایف آئی آر کی کاپی دفتری ریکارڈ کے لیے بھیجی جائے-

سندھ ہائیکورٹ میں بلدیاتی ایکٹ کیخلاف درخواست دائر

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!