fbpx

جیم پاکستان نے یوم آزادی کے موقع پر ڈیبیو سنگل ریلیز کر دیا

جیم پاکستان نے یوم آزادی کے موقع پرڈیبیو سنگل ریلیز کر دیا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق آنے والے میوزیکل گروپ ، جیم ، پاکستان نے 73 ویں یوم آزادی کے موقع پر ، اپنا پہلا نغمہ جاری کر دیا ہے

باغی ٹی وی کی اطلاعات کے مطابق ، یہ گروپ تین ذہین افراد ، شیرجان احمد ، امران احمد اور جنید اقبال پر مشتمل ہے ، طوفانوں کی بہادری کے لئے تیار ہے اور اپنی حیرت انگیز موسیقی سے اپنی شناخت بنانے کے لئے تیار ہے۔ اپنے باصلاحیت والد سلمان احمد کے نقش قدم پر چلتے ہوئے ، احمد نے بھائیوں، اپنے دوست کے ساتھ مل کر ، پاکستان کی آزادی کے اعزاز میں ایک میوزیکل شاہکار تخلیق کیا ہے۔

اگرچہ یہ تینوں ارکان دنیا کے مختلف حصوں میں مقیم ہیں ، لیکن وہ پاکستان اور پاکستانی راک بینڈ جونون سے اپنی محبت کے ذریعے رابطہ قائم کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں ، جن میں سلمان احمد بھی ایک حصہ ہیں۔

باغی ٹی وی کی اطلاعات کے مطابق ، شیرجان احمد نے وہ اشعار ترتیب دیے جس کی وجہ سے وہ خوبصورت انداز میں جیم کے ساتھ مل کر پاکستان کی آزادی کا جشن منانے کے لئے تیار ہوا۔ "دل میں پاکستان” امید ، جشن اور پاکستان سے محبت کا گانا ہے۔

یہ گانا جو 14 اگست 2020 کو جاری کیا گیا ہے اس کا عنوان ہے "دل میں پاکستان” ، اور اس کا مقصد قوم اور اس کے ” شہریوں” کو خراج تحسین پیش کرنا ہے۔

جیم کے اراکین کے مطابق ، وہ گانے کو یوم آزادی کے موقع پر ، خاص طور پر کرونا وائرس کے مشکل وقت کے دوران ، جاری کرنا چاہتے تھے ، تاکہ پورے پاکستان میں مثبت پھیلاؤ پھیلانے اور پاکستانی عوام کے جذبات کو بلند کرنے میں مدد ملے۔

مزید یہ کہ ، "دل میں پاکستان” اگست ، 1947 میں آزادی پاکستان کے بعد سے محب وطن ترانے کی ایک لمبی فہرست میں تازہ ترین ہے اور پاکستان سے محبت کو تقویت دینے کے ساتھ ساتھ ہماری ان گنت قربانیوں کے جوہر کو دوبارہ طلب کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔

جیم پاکستان کے جوہر کو اور اس سے پاکستانی ہونے کا کیا مطلب سمجھنے میں کامیاب ہوچکا ہے ، اپنے پیارے پاکستان کے پیغام کے تحت پاکستان کے تمام پہلوؤں کو اکٹھا کرکے۔ زمین کی تزئین کی عکاسی میں دریاؤں اور آبشاروں سے لے کر پہاڑوں اور وادیوں تک ہر طرح کے مقامی خطوں کو شامل کیا گیا ہے ، اس میں کھیلوں کی سرگرمیوں کی وسیع میدان کو اجاگر کرنے سے لے کر کرکٹ ، جہاز رانی اور پولو کے جوش و خروش تک ، جس کے ساتھ ہمارے نوجوان علم اور سیکھنے کی کوشش کرتے ہیں

شیرجان احمد کی تحریری اور کمپوزیشن ، اور جنید اقبال اور شیرجان احمد نے پیش کیا ، مختصر طور پر ، جیم کی ٹیم کو امید ہے کہ ان کی موسیقی ، خاص طور پر ان کا پہلا گانا "دل میں پاکستان” کے ذریعے پاکستان کو قومی اور بین الاقوامی سطح پر فروغ دینے کی کوشش سے پاکستانیوں کو ہمیشہ اپنے وطن کی حفاظت کرنے اور ہمیشہ کے لئے اپنے دلوں میں رکھنے میں مدد ملے گی۔ شیرجان احمد کے مطابق امید ہے کہ "سب کے دل میں ہمیشہ پاکستان” (پاکستان ہمیشہ کے لئے دلوں میں رہتا ہے)