موٹروے ریپ کیس کے بعد خواتین اب گھر میں بھی محفوظ نہیں، لاہور ہربنس پورہ میں جنسی درندے ریپ کرنے گھر گھس آئے

0
76

موٹروے ریپ کیس کے بعد خواتین اب گھر میں بھی محفوظ نہیں،جنسی درندے لاہور ہربنس پورہ میں ریپ کرنے گھر گھس آئے

باغی ٹی وی رپورٹ کے مطابق. موٹروے ریپ کیس کے بعد لاہور میں خصوصا اور ملک بھر میں عموما ریپ کیسز میں خطرناک حد تک اضافہ ہوچکا ہے . لاہور ہربنس پورہ کے علاقے میں شالیمار سکیم میں دو جنسی درندے گھر گھس آئے جنہوں نے وہاں‌موجود خاتون کو اکیلا پا کر ریپ کرنے کی کوشش کی جس پر خاتون نے مذاہمت کی . اس دوران خاتون کی چوڑیاں بھی ٹوٹ‌ گئیں اور اس کی کلائی زخمی ہوگئی ، مزاہمت اور بچاؤ کی کوشش میں کتابوں کی الماری بھی گرگئی جس کے بعد خاتون گھر سے باہر نکلنے میں کامیاب ہوگئی.

خاتون نے ہمسائے کا دروازہ پیٹنا شروع کر دیا کہ اس کو بچایا جائے اور مدد کی جائے . یہ دیکھ کر کہ وہ پکڑے نہ جائیں دونوں درندے گھر سے نکل کر فرار ہو گئے ، جب وہ گلی کی نکڑ پر پہنچے تو ایک نقاب پوش ان کو موٹر سائیکل پر بٹھا کر فرار ہوگیا .
اس واقعے میں یہ واضح ہو سکا کہ حملہ آوروں‌میں ایک کا نام مبینہ طور پرعلی تھا . اس واقعہ کے بعد 15 پر بھی کال چلائی گئی ہے . واضح رہے کہ حالیہ چند دنوں میں ریپ کیسز بڑی تیزی سے بڑھ چکے ہیں. . اب مائیں بہنیں بیٹیاں گھر میں‌ بھی محفوظ ‌نہیں ہیں. ان حالات میں قانون نافذ کرنے والے ادراوں کی کارکردگی پر سوالیہ نشا ن ہے .

شوہر کے سامنے بیوی سے زیادتی کا ایک اور واقعہ ، تھانہ فیروزوالہ کی حدود

Leave a reply