امریکی صدر جوبائیڈن نے پاکستانی نژاد وکیل خضر خان کو اہم عہدے کا سربراہ مقرر کر دیا

0
34

امریکی صدر جوبائیڈن نے پاکستانی نژاد وکیل خضر خان کو امریکی کمیشن برائے عالمی مذہبی آزادی کا سربراہ مقرر کردیا ہے ۔

باغی ٹی وی : میڈیا رپورٹس کے مطابق وائٹ ہاوس سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ صدر جوبائیڈن نے مذہبی آزادی کے کمیشن کے لیے چار افراد کا انتخاب کیا ہے امریکی صدر کمیشن کی ایسی انتظامیہ بنانے کے خواہش مند ہیں جو امریکا کی طرح تمام عقائد کے افراد کی نمائندگی کرتے ہوں۔

امریکہ میں مقیم پاکستانی کمیونٹی ملک کا بڑا اثاثہ اور فخر ہے ڈاکٹر اسد مجید خان

بیان میں اعلان کیا گیا ہے کہ امریکی کمیشن آن انٹرنیشنل ریلیجیئس فریڈم کے کمشنر کے طور پر پاکستانی نژاد 71 سالہ وکیل خضر احمد کا انتخاب بھی کیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ خضر احمد کے صاحبزادے ہمایوں خان امریکی فوج میں کیپٹن تھے اور عراق میں تعیناتی کے دوران 2004 میں داعش جنگجووں کی فائرنگ سے ہلاک ہوگئے تھے۔

سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے جب 2016 میں انتخابی مہم کے دوران امریکی مسلمانوں کو تنقید کا نشانہ بنایا تھا تو خضر احمد نے اپنی بیٹے کی قربانی یاد کراتے ہوئے اپنے بیان میں ٹرمپ کو شٹ اپ کال دی تھی۔

رجب طیب اردوان ملک میں آگ لگنےوالی آگ کے واقعات پر برہم

71 سالہ خضر خان نے اپنی اہلیہ غزالہ کے ہمراہ 2016 کے کنونشن میں ایک پرجوش تقریر کی ، جس میں انہوں نے سوال کیا تھا کہ کیا ٹرمپ ، ری پبلکن صدارتی امیدوار ، نے کبھی آئین پڑھا ہے۔ انہوں نے زور دینے کے لیے اپنی جیب سے اپنی کاپی نکالی تھی اور کہا تھا کہ ٹرمپ نے "کچھ بھی نہیں قربان کیا۔”

اس کے بعد ، ٹرمپ نے اکثر خانوں پر طنز کیا ، جسے انہوں نے "اس کی جہالت اور تکبر کا ثبوت” کہا۔ ایک موقع پر ٹرمپ نے مشورہ دیا کہ غزالہ خان اپنے مسلم عقیدے کی وجہ سے ڈی این سی کے دوران نہیں بولیں۔ اپنی تقریر کے بعد ، خضر خان کو ڈیموکریٹک پارٹی کی صدارتی امیدوار ہیلری کلنٹن کے انتخابی اشتہارات میں نمایاں کیا گیا ، اور ان کے خاندان کی کہانی ان کی انتخابی تقریروں میں ایک باقاعدہ خصوصیت بن گئی۔

وزیر خارجہ نےعہدہ چھوڑ کر تحقیق و تدریس سے وابستگی کا اعلان کردیا

خان ، جو گوجرانوالہ میں پیدا ہوئے ، ایک وکیل کے طور پر کام کرتے ہیں ، انہوں نے آئین خواندگی اور قومی اتحاد کے منصوبے کی بنیاد رکھی۔ وہ 1980 میں امریکہ چلے گئے تھے۔

بائیڈن نے قومی سلامتی کونسل کے ایک ہندوستانی مسلمان ارشاد حسین کو بین الاقوامی مذہبی آزادی کے لیے سفیر نامزد کرنے کے منصوبوں کا بھی اعلان کیا ہے-

افغان مترجموں کا پہلا گروپ خصوصی طیارے کے ذریعے امریکہ پہنچا توبائیڈن بھی بول…

Leave a reply