fbpx

جوہر ٹاون دھماکہ کیسے ہوا ؟ ابتدائی تحقیقاتی رپورٹ آ گئی

جوہر ٹاون دھماکہ کیسے ہوا ؟ ابتدائی تحقیقاتی رپورٹ آ گئی

باغی ٹی وی : جوہر ٹاون دھماکہ کیسے ہوا ؟ ابتدائی تحقیقاتی رپورٹ رپورٹ آ گئی ، ابتدائی رپورٹ کے مطابق دھماکہ گیس پائپ لائن پھٹنے سے ہوا ، دھماکہ بہت زور دار تھا جس وجہ سے قریبی گھروں اور کھڑکیوں کے شیشے ٹوٹ گئے .
دھماکے کی وجہ سے اب تک کی اطلاعات کے مطابق سات افراد زخمی ہوئے ہیں‌ زخمیوں‌میں‌ایک اہلکار بھی زخمی بتایا جارہا ہے اور دو کی حالت نازک بتائی جا رہی ہے. دھماکہ ہوتے ہی بم سکواڈ کی ٹیمیں‌ موقع پر پہنچ گئیں‌. اس طرح ریسکیو 1122 نے بھی موقع پر پہنچ کر امدادی کاروائیاں‌ شروع کردیں‌.

زخمیوں‌کو جنرل ہسپتال لاہور منتقل کیا جارہا ہے ، پولیس کی بھاری نفری بھی موقع پر موجود ہے سی سی پی او لاہور بھی موقع پر موجود ہیں‌.بم سکواڈ کی ٹیمیں شواہد اکٹھے کر رہی ہیں‌.
اس سے قبل وزیراعلی پنجاب سردار عثمان بزدار کا جوہر ٹاون میں دھماکے کے واقعہ کانوٹس لیتے ہوئے انسپکٹر جنرل پولیس سے رپورٹ طلب کر لی اور واقعہ کی تحقیقات کا حکم دے دیا ہے .

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ دھماکے کے ذمہ داروں کو فی الفور قانون کی گرفت میں لایا جائے ۔زخمی افراد کو علاج معالجے کی بہترین سہولتیں فراہم کی جائیں ۔

وزیراعلی عثمان بزدار نے جناح ہسپتال اور دیگر ہسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کرنے کی ہدایت زخمیوں کے علاج معالجے کے لئے تمام ممکنہ اقدامات کئے جائیں ۔وزیراعلی عثمان بزدار کی ریسکیو 1122 اور امدادی سرگرمیوں سے متعلقہ اداروں کو امدادی سرگرمیوں تیز کرنے کی ہدایت کردی ہیں