fbpx

کاجول 48 برس کی ہو گئیں

بالی وڈ اداکارہ کاجول 48 برس کی ہو گئی ہیں آج اداکارہ کی سالگرہ ہے.کاجول نے نوے کی دہائی میں اداکاری کا آغاز کیا ان کے کریڈٹ پر سپر ہٹ فلموں‌ کی تعداد زیادہ ہے. ویسے تو کاجول اجے دیوگن کی اہلیہ ہیں‌ لیکن ان کی فلمی جوڑی شاہ رخ خان کے ساتھ زیادہ پسند کی گئی. کاجول نے شاہ رخ خان کے ساتھ یاد گار فلموں‌میں‌کام کیا جن میں بازیگر ، کرن ارجن دل والے دلہنیا لے جائیں گے ، کچھ کچھ ہوتا ہے اور دل والے و دیگر شامل ہیں. کاجول اپنے کیرئیر میں تجربات کرتی رہیں انہوں نے فلم گپت میں ولن کا کردار ادا کیا اس منفی کردار میں بھی کاجول نے

اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا انہیں اس کردار کے لئے ایوارڈ سے بھی نوازا گیا. کاجول کی فلم دل والے دلہنیا لے جائیں گے انڈیا کے ایک سینما میں‌کئی سال تک چلتی رہی. اداکارہ نے کبھی خوشی کبھی غم، عشق، مائی نیم از خان اور دیگر فلموں سے اپنے مداحوں کو محظوظ کیا۔کاجول نے سنیجدہ ، مزاحیہ اور منفی ہر کردار میں ثابت کیا کہ وہ ایک ورسٹائل اداکارہ ہیں.
اجے دیوگن اور کاجول کی جوڑی کوحقیقی زندگی کی کامیابی ترین جوڑی مانا جاتا ہے کاجول نے ایک بار کہا تھا کہ ”جب آپ کسی مرد کے ہمراہ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوتے ہیں تو آپ کا رشتہ صرف اس ایک شخص کے ساتھ منسوب نہیں ہوتا بلکہ آپ کا تعلق اس کے پورے خاندان کے ساتھ جڑ جاتا ہے” . کاجول کا اپنے شوہر کے ساتھ ساتھ سسرال والوں‌کے ساتھ بھی کافی اچھا تعلق ہے یاد رہے کہ کاجول ماضی کی اداکارہ تنوجہ کی بیٹی اور نوتن کی بھانجی ہیں.