انتہائی کم عمری میں اپنے ہی رشتہ داروں نے جنسی ہراسانی کا نشانہ بنایا عامر خان کی بیٹی کا انکشاف

بولی وڈ مسٹر پرفیکشنٹ عامر خان کی نوجوان بیٹی ایرا خان نے انکشاف کیا ہے کہ انہیں انتہائی کم عمری میں اپنے ہی رشتہ داروں نے جنسی ہراسانی کا نشانہ بنایا-

باغی ٹی وی : بالی وڈ سُپر اسٹارعامر خان کی نوجوان بیٹی ایرا خان نے انکشاف کیا ہے کہ انہیں انتہائی کم عمری میں اپنے ہی رشتہ داروں نے جنسی ہراسانی کا نشانہ بنایا- اور جب ان کا استحصال کیا گیا اس وقت انہیں پتا ہی نہیں تھا کہ ان کے ساتھ کیا ہو رہا ہے۔

ایرا خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر شئیر کی گئی 9 منٹ اور 22 سیکنڈ کی ویڈیو میں اپنی زندگی کے بارے میں کھل کر بات کی اور بتایا کہ وہ کس طرح کی پرسکون زندگی گزار رہی ہیں-

ایرا نے اپنی زندگی میں ملنے والی آسائشوں پر بات کی اور اعتراف کیا کہ انہیں تمام آسائشیں اور خوشیاں اپنے والدین کی وجہ سے ہی ملیں۔

انہوں نے امیر والدین اور دوستوں کو زندگی کا بہت بڑا سرمایہ اور غنیمت قرار دیتے ہوئے بتایا کہ بہت سارے لوگ یہ جانتے ہیں کہ عامر خان کی بیٹی ایک پرسکون خوشیوں بھری زندگی گزار ر ہی ہیں تاہم درحقیقت ایسا نہیں۔

ایرا نے بتایا کہ وہ انتہائی کم عمری میں ذہنی پریشانیوں کے شکار رہی ہیں اگرچہ ان کی کم عمری میں ہی ان کے والدین کی طلاق ہوگئی تھی تاہم اس واقعے نے ان کی ذہنی صحت متاثر نہیں کی۔

انہوں نے بتایا کہ جب وہ محض 6 سال کی تھیں تو انہیں ٹی بی لاحق ہوگیا اور ان کا پھیپھڑا متاثر ہوا لیکن خوش قسمتی سے وہ ٹی بی جان لیوا نہیں تھا۔

ان کے مطابق ٹی بی کے باعث بھی انہیں ذہنی پریشانی کا سامنا کرنا نہیں پڑا لیکن اس باوجود وہ ہمیشہ ڈپریشن کا شکار رہتی تھیں اور انہیں سمجھ نہیں آتا تھا کہ ان کے ساتھ ایسا کیوں ہوتا ہے؟

ایرا خان نے بتایا کہ وہ کلاس روم سے نکل کر باتھ روم چلی جاتی تھیں جہاں وہ رو کر دل کا بار ہلکا کر لیتی تھیں تاہم کم عمری کے باعث انہیں کبھی یہ سمجھ نہیں آیا کہ ان کے ساتھ ایسا کیوں ہوتا ہے اور وہ کیوں ذہنی انتشار کا شکار رہتی ہیں۔

عامر خان کی بیٹی نے ویڈیو میں انکشاف کیا کہ جب وہ محض 14 سال کی تھیں تو ان کے قریبی رشتہ داروں نے انہیں جنسی طور پر ہراساں کیا لیکن اس وقت کم عمری کی وجہ سے وہ اس استحصال کو سمجھ نہیں پائی تھیں۔

ایرا خان کے مطابق جن رشتے داروں نے ان کا استحصال کیا انہیں بخوبی علم تھا کہ وہ ان کے ساتھ کیا کر رہے ہیں لیکن انہیں ان کی نیت اور عمل کو سمجھنے میں دیر لگی۔

انہوں نے بتایا کہ جب انہیں دیر سے سمجھ آگئی تو وہ اپنے رشتہ داروں سے دور ہوگئیں اور اس واقعے کو بھول گئیں لیکن خود سے سوال کرتی رہیں کہ انہوں نے رشتے داروں کو ایسا کیوں کرنے دیا؟

ایرا خان نے کہا کہ مذکورہ واقعے کے گزرنے کے کچھ عرصے بعد وہ اس ڈپریشن سے نکل گئیں لیکن پھر بھی ہمیشہ ان کے ذہن میں انتشار رہا اور انہیں آج تک سمجھ نہیں آیا کہ ان کے ذہنی انتشار کا سبب کیا تھا؟

انہوں نے ویڈیو میں یہ بات بھی واضح نہیں کہ انہیں جنسی ہراسانی کرنے والے قریبی رشتے دار کون تھے؟

واضح رہے کہ ایرا خان بالی وڈ مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان کی بڑی بیٹی ہیں اور وہ سوشل میڈیا پر متحرک رہتی ہیں۔

ایرا خان کی والدہ سابق اداکارہ رینا دتا ہیں جن سے عامر خان نے 1986 میں شادی کی تھی اور انہیں پہلی اہلیہ سے بیٹا جنید خان بھی ہے اور ارا خان اپنے بھائی سے کم عمر ہیں عامر خان اور رینا دتا کے درمیان 2002 میں طلاق ہوگئی تھی –

عامر خان نے دوسری شادی فلم ساز کرن راؤ سے 2005 میں شادی کی عامر خان اور کرن راؤ کے ہاں 2011 میں بیٹا پیدا ہوا جس کا نام آزاد راؤ خان رکھا گیاعامر خان کے مجموعی طور پر تین بچے ہیں دو بیٹے اور ایک بیٹی –

عامر خان کے بیٹے جنید خان ملیالم فلم کے ہندی ری میک کے لیے دیئے گئے اوڈیشن میں…

عامر خان کی بیٹی ایرا خان بھی گزشتہ 4 سال سے ڈپریشن کا شکار

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.