fbpx

کمسن لڑکی سے زیادتی کی کوشش کرنیوالا پڑوسی گرفتار

لاہور:پولیس نے وحدت کالونی میں کمسن لڑکی سے زیادتی کی کوشش کرنے والے ملزم کو گرفتار کرلیا۔

باغی ٹی وی : پولیس کے مطابق پندرہ سالہ لڑکی گھر سے کام کے لیے نکلی تو محلے دار اُسے زیادتی کے غرض سے زبردستی قریب میں موجود حویلی میں لے گیا،لڑکی نے شور مچایا تو ملزم بھاگ گیا-

بعد ازاں وحدت کالونی پولیس کو واقعے کی اطلاع ملی ایس پی اقبال ٹاؤن ڈاکٹر عمارہ شیرازی نے فوری ملزم کی گرفتاری کی ہدایت کی تو ملزم کی تلاش شروع کی اور اُس کو گرفتار کرلیا۔

12 سالہ لڑکے کے ساتھ گھناؤنا کام، بنائی گئی ویڈیو،ایک ملزم گرفتار

پولیس حکام کے مطابق ملزم کی شناخت احد اعجاز کے نام سے ہوئی جو متاثرہ لڑکے کا پڑوسی ہے۔ ملزم کے خلاف مقدمہ درج کر کے مزید تفتیش شروع کردی گئی ہے۔

ایس پی اقبال ٹاؤن ڈاکٹر عمارہ شیرازی نے کہا کہ خواتین اور بچوں سے زیادتی و ہراساں کرنے والے کسی رعایت کے مستحق نہیں۔

قبل ازیں لاہور میں 12 سالہ لڑکے کو زیادتی کا نشانہ بنایا گیا اور ویڈیو بھی بنائی گئی تھی،پولیس نے کاروائی کرتے ہوئے ایک ملزم کو گرفتار کیا تھا ترجمان پولیس کے مطابق 12 سالہ لڑکے سے بدفعلی کرکے ویڈیو بنانے والا مرکزی ملزم 1 گھنٹے میں گرفتارکر لیا گیا ہے،ساندہ پولیس نے کارروائی کی،ایس ایچ او ساندہ حماد حسن بٹ نےٹیم کے ہمراہ ملزم بلال کو گرفتار کیا –

بیٹی کے ساتھ منہ کالا کرنے والے سفاک باپ کو عدالت نے سنائی سزا

ملزم بلال نے 12 سالا لڑکے ایلیا کو اپنے گھر میں بدفعلی کا نشانہ بنایا ،ملزم بلال نے بلیک میل کرنے کیلئے ویڈیو بھی بنائی تھی، ۔ایس پی اقبال ٹاؤن کا کہنا تھا کہ باقی ملزمان کی گرفتاری کیلئےچھاپے مارے جا رہے ہیں جلد گرفتار کر لئیے جائیں گے بچوں و خواتین سے زیادتی کے مرتکب کسی رعایت کے مستحق نہیں۔ بچوں و خواتین سے زیادتی اور ہراساں کرنے والوں کے خلاف سخت قانونی کارروائی عمل میں لائی جائے گی۔