کامیابی کا راز جو سلمان خان نے کیارا ایڈوانی کو بتایا

0
46

بھارتی اداکارہ کیارا ایڈوانی کو بالی ووڈ دُپر اسٹار سلمان خان نے کا میابی کا راز بتا دیا-

باغی ٹی وی :سلمان خان کے بارے میں یہ بات تو سب جانتے ہیں کہ انہوں نے ہر اس شخص کی مدد کی جو انڈسٹری میں آنے کا خواہشمند ہے انہوں نے نئے نئے چہرے بالی ووڈ میں متاقعرف کرائے اور ہمیشہ اپنے جونئیرز کی حوصلہ افزائی کی اور انہیں سپورٹ کیا چاہے وہ مالی لحاظ سے ہو یا اخلاققی یا کرئیر کے حوالے سے سلمان ہر کسی کی مدد کرنے کے لئے ہمیشہ تیار رہتے ہیں اور اسی لئے وہ ابالی ووڈ انڈسٹری میں سلو بمیاں اور بھائی کے نام سے پُکارے جاتے ہیں-

حال ہی میں انہوں نے بالی ووڈ اداکارہ کیارا ایڈوانی کو بھی مخلصانہ مشورہ دیا کیارا بہت کم وقت میں شہرت کی بلندیوں پر پہنچ گئی ہیں اور وہ مختصر کیریئر میں اداکار شاہد کپور کے ساتھ ’’کبیر سنگھ‘‘، اکشے کمار کے ساتھ ’’گڈ نیوز‘ اور ’لکشمی بم‘‘ جیسی سپر ہٹ فلمیں دے چکی ہیں۔

حال ہی میں ایک انٹریو کے دوران اداکارہ سے پوچھا گیا کہ انہیں زندگی میں سب سے اچھا مشورہ کس نے دیا؟ ادکارہ نے جواب دیا کہ چند روز قبل ہیں سلمان خان نے انہیں زبردست مشورہ دیا اور وہ ہمیشہ اپنے جونیئرز کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں اور ان کو سپورٹ کرتے ہیں۔

کیارا ایڈوانی کے مطابق سلمان خان نے انہیں مشورہ دیتے ہوئے کہا ’اپنے کام میں اتنی محنت کرو کہ تم سے زیادہ تمہارا کام بولے‘۔

ایک سوال کے جواب میں اداکارہ نے کہا ’ان کا بچپن ممبئی میں ہی گزرا ہے اور ممبئی ان کے لیے گھر جیسا ہے اور یہ دنیا کا بہترین ترین شہر ہے‘۔

بوائے فرینڈ سے متعلق سوال پر کیارا ایڈوانی نے نام بتانے سے گریز کیا البتہ یہ ضرور کہا کہ اگر انہیں پتہ چلا کہ ان کا بوائے فرینڈ انہیں چیٹ کررہا ہے تو وہ انہیں بلاک کردیں گی اور دوبارہ پیچھے مڑ کر نہیں دیکھیں گی۔

بالی ووڈ میں سلمان کی وجہ سے نہیں بلکہ اپنی محنت سے جگہ بنائی ازابیل کیف

سلمان خان کے ساتھ کام کرنا ہمیشہ سے میرا خواب رہا ہے عمران ہاشمی

Leave a reply