fbpx

کانیے ویسٹ کے جوتوں نے قیمت فروخت کا نیا ریکارڈ قائم کر دیا

امریکا کے معروف ریپر اور گلوکار کانیے ویسٹ کے جوتے 18 لاکھ ڈالر میں فروخت-

باغی ٹی وی:امریکی خبر رساں ادارے ‘اے پی ‘ کی رپورٹ کے مطابق برانڈ سودبیز نے اعلان کیا کہ ‘گریمی ‘ میں پہنے گئے کانیے ویسٹ کے نائیکی ایئر ییزی ون 18 لاکھ ڈالر (27 کروڑ پاکستانی روپے) میں فروخت ہوئے یہ جوتے ریئرز نامی، اسنیکر انویسٹمنٹ مارکیٹ پلیس نے خریدے ہیں۔

کانیے ویسٹ جوتوں نے اب تک سب سے زیادہ قیمت میں فروخت ہونے کا ریکارڈ قائم کیا ہے اور یہ وہ پہلے جوتے ہیں جن کی قیمت 10 لاکھ ڈالرز سے تجاوز کرگئی۔

جوتوں کے معروف برانڈ سودبیز نے ایک نجی سیلز میں اس جوتے کو فروخت کیا۔

12 نمبر کے ان جوتوں کو کانیے ویسٹ اور مارک اسمتھ نے ڈیزائن کیا تھا جو نرم سیاہ چمڑے سے بنے ہیں، جس کے اوپری حصوں پر سوراخوں کے ذریعے ڈیزائننگ کی گئی ہے اس ڈیزائن میں ییزی فیئر فوٹ اسٹریپ اور سگنیچر ‘وائے’ بھی موجود ہے۔

کانیے ویسٹ نے یہ جوتے 2008 میں گریمی ایوارڈز کی تقریب میں ‘ہے ماما’ اور ‘اسٹرونگر’ کی پرفارمنس کے دوران پہنے تھے۔

کانیے ویسٹ کے ان جوتوں کی قیمت 2020 میں نیلام کیے گئے اسنیکر کی جوڑی سے 3 گنا زیادہ ہیں جو 6 لاکھ 15 ہزار ڈالرز میں فروخت ہوئے تھے۔

گزشتہ برس 6 لاکھ سے زائد ڈالرز میں فروخت ہونے والے جوتے 85 جورڈن ونز تھے جو باسکٹ بال سپر اسٹار نے اٹلی میں ایک میچ کے دوران پہنے تھے۔

سودبیز کے ہیڈ آف اسٹریٹ ویئر اینڈ ماڈرن کلیکٹیبلز نے براہم واچر نے ایک بیان میں کہا کہ ہم اس نتیجے سے حیران ہے جو گزشتہ ریکارڈ کے مقابلے میں تقریباً 3 گنا زیادہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ قیمت، سب سے متاثر کن کلاتھنگ اور اسنیکر ڈیزائنر کے طور پر کانیے ویسٹ کی مقبولیت کا منہ بولتا ثبوت ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.