fbpx

کراچی کے عوام نے پیپلزپارٹی کو کامیاب کرا کے شہر میں تبدیلی کی لہر کی ابتدا کردی : سیدہ تحسین عابدی

پاکستان پیپلزپارٹی کی رہنما سیدہ تحسین عابدی نے کہا ہے کہ کراچی کے عوام نے این اے 249میں عبدالقادر مندوخیل پیپلزپارٹی امیدوار کو کو کامیاب کراکے کراچی میں تبدیلی کی لہر کی ابتدا کردی۔ سیدہ تحسین عابدی نے مذید کہا کہ سرپرائزز کا سلسلہ شروع ہوچکا ہے۔ پی پی پی کراچی کے عوام کے دل کی دھڑکن بن چکی ہے۔
پیپلزپارٹی رہنما تحسین عابدی نے چیئرمین بلاول بھٹو اور پی پی پی کے تمام عہدیداران کراچی کے صدر سعید غنی کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ پی پی پی کی مسلسل ضمنی انتخابات میں کامیابی نے ہمارا یہ دعوی سچ ثابت کردیا ہے کہ کراچی کا مینڈیٹ اب پی پی پی کے پاس منتقل ہورہا ہے عوام کی سوچ تبدیل ہوچکی ہے۔
بلدیاتی انتخابات بھی نتائج تبدیل کریں گے۔
شہری دیہی کی تفریق ختم ہو رہی ہے اور سندھ میں نفرت اور تعصب کی سیاست دم توڑ رہی ہے۔ ۔ آزاد رائٹرز فورم کے صدر وپی پی پی کے رہنما رضوان احمد فکری ،شہنیلہ خانزادہ ، عادل خان ، عبدالحفیظ ، محمد علی ، ایان سمید نے بھی شاندار کامیابی پر عبدالقادر مندوخیل ، کو مبارکباد پیش کی ہے۔ بلاول بھٹو زرداری کی نوجوان قیادت نے پی پی پی میں نئی روح پھونک دی ہے۔ انہوں نے کراچی کے صدر پی پی پی سعید غنی کا بھی شاندار الفاظ میں مبارکباد اور کراچی کے عوام کو خراج تحسین پیش کیا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.