fbpx

کراچی کے علاقے گلشن حدید میں رینٹ اے کار کی آڑ میں گاڑیاں چوری کے دھندے کا انکشاف

کراچی کے علاقے گلشن حدید میں رینٹ اے کار کی آڑ میں گاڑیاں چوری کے دھندے کا انکشاف

اسٹیل ٹاٶن پولیس کا لاڑکانہ کے الحبیب موٹرز پر مبینہ چھاپہ زبیر جتوئی نامی ملزم کو تحویل میں لیا گیا.ملزم کی گرفتاری کے بعد ملزم کے ساتھی ملزم کوچھڑانے کیلئے ایس ایس پی لاڑکانہ آفس کے باھر جمع ہو گئے۔

اسٹیل ٹاٶن پولیس کا افسر عرفان سھتو ایس ایس پی آفس میں غیر محفوظ ملزم کے ساتھیوں کی جانب سے پولیس افسر کو دھمکیاں دی گئیں اور کہا گیا کہ ہم ملزم زبیر جتوئی کو کراچی نہیں جانے دیں گیں۔

کراچی میں بلال ٹرانسپورٹ اور لاڑکانہ میں الحبیب موٹرز کے نام سے جعل ساز گروہ کروڑوں روپے مالیت کی کئی گاڑیاں ہڑپ گیا ہے،

ذرائع کیمطابق ایس ایچ او سول لائن لاڑکانہ ملزم کی مدد کیلئے کوشاں ہے،گلشن حدید میں جعل ساز گروہ کی وارداتیں گلشن حدید کا رہائشی محمد بلال،سیف اللہ،زبیر جتوئی کئی شہریوں کی گاڑیاں ڈکار گیا ہے،

اسٹیل ٹاٶن پولیس نے دو شہریوں کیساتھہ جعل سازی کی ایف آئی آر درج کرلی جبکہ ملزم محمد بلال اپنی اہلیہ سمیت شہر سے فرار ہوا تب سے شکایات موصول ہونی شروع ہوئی، گروہ کاسرغنہ بلال آجکل لاہور میں مقیم ہے اور ملک سے فرار کی کوشش کر رہا ہے،ایک شہری کی سوزوکی ویگنار ملزمان نے بنا کاغذات کے دوسرے کو فروخت کی تھی۔

متاثرہ شہری نے عدالت کے ذریعے گاڑی حاصل کی،
ابتک تین گاڑیوں کی شکایات موصول ہو چکی ہیں.شبہ ہے کہ معاملہ تین گاڑیوں کا نہیں،کروڑوں روپے مالیت کی متعدد گاڑیاں چوری کی گئی ہیں.
جعلساز گروہ کے سرغنہ نے بلال ٹرانسپورٹ اور الحبیب موٹرز کے نام سے تشہیر کر رکھی ہے.