fbpx

کراچی کے مختلف علاقوں میں لوڈ شیڈنگ پر احتجاج

کراچی کے مختلف علاقوں میں لوڈ شیڈنگ پر احتجاج:

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق کراچی کے شہر گلستان جوہر پرفیوم چوک کے نزدیک لوڈ شیڈنگ کی وجہ سے احتجاج کیا گیا۔جس کی وجہ سے ٹریفک کی روانی متاثر ہوئی۔ اس علاقے میں رہنے والے لوگ بجلی جانے سے بہت تنگ آ کر مطالبہ کیا یہ کہ انہیں بجلی پانی اور گیس تینوں چیزیں فراہم کی جائیں۔

اس کے ساتھ ساتھ شاہ فیصل کالونی 2 نمبر میں بھی لوشیڈنگ کے خلاف احتجاج کیا گیا ۔خواتین بچوں سمیت نیچے بیٹھ گئی اور احتجاج کرتی رہی جس کی وجہ سے روڈ پر موجود ٹریفک جام ہو گئی۔

مزید یہ کہ گارڈن میں بھی رہنے والوں نے لوڈ شیڈنگ پر احتجاج کیا۔ یہاں پر بھی عورتوں اور بچوں نے خوب احتجاج کیا جس کی وجہ سے یہاں پر بھی ٹریفک جام ہو گئی۔

خیال رہے کہ کراچی کو روشنیوں کا شہر کہا جاتا تھا اور اس شہر میں بہت صفائی بھی تھی یہ شہر اتنا خوب صورت تھا کہ لوگ یہاں پر سروسیاحت کرنے جاتے تھے ۔لیکن افسوس کے ساتھ کہنا پڑتا ہے کہ گزشتہ چند برسوں سے کراچی کے حالات بہت خراب ہو چکے ہیں ۔اس شہر میں نہ تو پانی ہے پانی کی بہت تنگی ہے لوگوں کو اس حوالے سے بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے اس کے ساتھ ساتھ گیس کی بھی بہت تنگی ہے۔اور لوڈ شیڈنگ کی طرف سے بھی عوام بہت تنگ ہے ۔آج اس حوالے سے کراچی کے مختلف علاقوں میں احتجاج بھی ہوا ۔جس کی وجہ سے روڈ پر ٹریفک جام ہو گئی۔