fbpx

کراچی : لوٹ مار کرنے والے ملزمان پر شہری نے فائرنگ کردی ، ڈکیت ہلاک

کراچی : بوٹ بیسن سگنل کے قریب لوٹ مار کرنے والے ملزمان پر شہری نے فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں ایک ڈکیت ہلاک ہوگیا جبکہ اسکے دو ساتھی موقع سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔ واقعے کے بعد رینجرز نے علاقے کو گیرے میں لے لیا اور ملزمان کی تلاش شروع کردی۔

تفصیلات کے مطابق بوٹ بیسن تھانے کی حدود بینظٰر پارک اور بلوچ آئسکریم کے قریب تین مزلمان لوگں سے لوٹ مار کررہے تھے اس دورا ملزمان نے ایڈوکیٹ آغا امتیاز سے لوت مار کی کوشش کی تو انہوں نے مزمان پر فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں ایک ملزم موقع پر مارا گیا جبکہ دو ملزمان وہاں سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

واقعے کی اطلاع پر پولیس اور رینجرز کی نفری وہاں پہنچی اور علاقے کو گھیرے یں لے لیا اور معلومات جمع کیں۔ واقعے کافی دیر بعد کراچی پولیس ترجمان کی جانب سے اس واقعے کی تصدیق کی گئی ہے کہ ملزم ایڈووکیٹ کی فائرنگ سے مارا گیا جبکہ اسکے قبضے سے اسلحہ بھی برآمد کیا گیا۔ لاش کو چھیپا ایمبولیسن کے زریعے جناح اسپتال پہنچایا گیا اور چھیپا حکام کے مطابق ملزم کی شناخت 24 سالہ عبدالکریم ولد جان محمد کے نامس ے ہوئی واقعے کی مزید جانچ اور ملزم کا ریکارڈ چیک کیا جارہا ہے