کراچی پولیس کی کارروائیاں

ایس ایس پی ضلع کیماڑی فدا حسین جانوری کی ہدایات پر عمل درآمد کرتے ہوئے ایس ایچ او تھانہ ڈاکس اعظم حسین راجپر کی کاروائیاں جاری ، ڈاکس پولیس نے مختلف کاروائیوں میں منشیات فروشی اور موٹرسائیکل لفٹنگ میں ملوث دو ملزمان کو گرفتار کر لیا.

▪️پہلی کاروائی میں منشیات فروشی میں ملوث ملزم محمد سلیم ولد محمد حسین کو گرفتار کر کے قبضہ سے 220 گرام چرس برآمد کر لی۔
ملزم کے خلاف مقدمہ الزام نمبر 115/2021 بجرم دفعہ 6/9B درج کیا گیا۔

▪️دوسری کاروائی میں موٹرسائیکل لفٹنگ اور منشیات فروشی میں ملوث ملزم بنام محمد عمر ولد امام بخش کو گرفتار کر کے قبضہ سے 150 گرام چرس اور تھانہ کھارادار کی سرقہ شدہ موٹرسائیکل برآمد کر لی۔

ملزم کے کے قبضہ سے برآمدہ موٹرسائیکل کی سرقیدگی کا مقدمہ الزام نمبر 106/21 بجرم دفعہ 381A تھانہ کھارادار میں درج ہے جبکہ تھانہ ڈاکس میں ملزم کے خلاف مقدمہ الزام نمبر 116/2021 بجرم دفعہ 6/9B درج کیا گیا۔

دوسری جانب تھانہ الفلاع کی حدود میں ایک شہری کو دوڈکیت اسلحہ کے زورپر لوٹنے کے بعد فرار ہورہے تھے۔کہ اس دوران ایک ڈکیت اپنےہی ڈکیت ساتھی کی فاہرنگ سے زخمی ہوگیا ۔ زخمی ڈکیت کا ساتھی موقع واردات سےفرار ہونے میں کامیاب ہوگیا جسکی تلاش جاری ہے۔ زخمی ڈکیت ملزم کو بغرض علاج معالجہ ھسپتال منتقل کیا کیا گیا، زخمی ڈکیت سے اسلحہ کے زورپر چھینا گیا موبائل فون وپرس برامد کر لیا گیا، مدعی نے ملزم کو اپنے ساتھ ہونے والی ڈکیتی کی واردات میں شناخت بھی کرلیاہے.
زخمی ہونے والے ڈکیت کی شناخت عبدالرحمن ولد سلطان محمد کے نام سے ہوئ ہے۔زخمی ملزم کا مزید کریمنل ریکارڈ چیک کیا جارہا ہے
تھانہ الفلاع میں مزید قانونی کاروائ عمل میں لائی جارہی ہے، مزیدتفتیش جاری ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.