fbpx

کراچی : سرجانی ٹاؤن پولیس نے کم عمر لڑکوں کا ڈکیت گینگ گرفتار کرلیا

کراچی : سرجانی ٹاؤن سے کم عمر لڑکوں کا ڈکیت گینگ گرفتار۔
پولیس کے مطابق ملزمان علی عرف سلمان ولد گل باز اور شیر دل ولد گل باز گرفتاری سے کچھ دیر قبل سرجانی کے علاقے سیکٹر 50 سے کائنات نامی راہ گیر خاتون سے اسلحہ کے زور پر لیڈیز پرس چھین کر فرار ہوئے تھے۔
واردات کا مقدمہ الزام نمبر 1709/2021 بجرم دفعہ 392/397 متاثرہ خاتون کی مدعیت میں تھانہ سرجانی میں درج ہے۔
کم عمر ملزمان پولیس کو دیکھ کر فرار ہونے کی کوشش کررہے تھے۔ایس ایچ او سرجانی نے زیرو پوائنٹ کے قریب حکمت عملی سے کاروائی کر کے ملزمان کو گرفتار کیا۔
گرفتار ملزمان سے غیر قانونی اسلحہ بمعہ ایمونیشن، خاتون سے چھینا گیا لیڈیز پرس، 208 گرام چرس اور آئس برآمد۔ملزمان کے زیر استعمال واردات میں استعمال ہونے والی بلا نمبری موٹرسائیکل کو بھی 550 کے تحت قبضہ پولیس میں لے لیا۔
ملزمان نے برآمدہ موٹرسائیکل حب چوکی سے چوری کر کے لانے کا اعتراف کیا۔گرفتار کم عمر ملزمان میں ایک کی عمر 13 سال اور دوسرے کی عمر 16 سال ہے۔
گرفتار ملزمان کے خلاف مقدمات الزام نمبر 1719/2021 اور 1720/2021 درج کر لیا گیا ہے اور گرفتار ملزمان کو اسٹریٹ کرائم کی وارداتوں میں شناخت اور تفتیش کے لئے تفتیشی حکام کے حوالے کر دیا گیا۔ ملزمان سے برآمد اسلحہ فارنزک معائنے کیلئے بھیجا جائے گا۔ گرفتار ملزمان میں علی عرف سلمان ولد گل باز اور شیر دل ولد گل باز شامل ہیں۔