کراچی سے منتخب ہونے والی پہلی خاتون پائلٹ ؟ ان کے والد کیا کام کرتے ہیں ؟

کراچی سے تعلق رکھنے والے ٹریفک وارڈ ن کی ہونہار بیٹی نے پاکستا ن ایئر فورس میں جی ڈی پائلٹ کیلئے منتخب ہو کر اپنے والدین کا نام روشن کر دیاہے ۔

ناشرہ شاکر نے’’ میریٹریس ڈیفنس چیپٹر ٹیوشن سینٹر ‘‘سے تعلیم حاصل کی۔ اس کامیابی پر ٹیوشن سینٹر نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ نے ان کی تصویر شیئر کی اور اس کامیابی پر انہیں مبارکباد پیش کرتے ہوئے پوسٹ شیئر کی جس میں لکھا ہے کہ جی ڈی پی میں فلائنگ آفیسر کی حیثیت سے پاک فضائیہ میں کمیشن حاصل کرنے پر ہمارے ہونہار طالبہ ناشرہ شاکر اور ان کے قابل فخر والدین کو مبارکباد پیش کرتے ہیں ،اللہ تعالیٰ نے انہیں اور کامیابی عطا کرے۔

تفصیلات کے مطابق ٹریفک وارڈن شاکر احمد ملک کی صاحبزادی ناشرہ شاکر پاکستان ایئر فورس پی اے جی 144 جی ڈی پائلٹ کے کورس میں زیر تربیت رہیں یہ ناصرف پاکستان پولیس/سندھ پولیس کی تاریخ کی بلکہ سندھ کی سطح پر بھی پہلی قابل اور باصلاحیت طالبہ ہیں۔انہوں نے پاکستان ائیر فورس کے امتحانی مراحل میں کامیاب ہونے کے بعد جی ڈی پائلٹ کی تربیت حاصل کی اور اب پائلٹ بن گئی ہیں۔ ان کو یہ اعزاز بھی حاصل ہے کہ وہ کراچی سے منتخب ہونے والی پہلی خاتون جی ڈی پائلٹ ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.