کراچی اسٹڈیم میں خواتین سے اظہار ہمدردی کیلیے میچ کھیلا جائے گا

قائد اعظم ٹرافی فرسٹ کلاس ٹورنامنٹ کاپانچواں راونڈ خواتين پر عدم تشدد کے خاتمہ کے اظہار کے ليے ہوگا۔اس سلسلے میں نیشنل سٹیڈیم کراچی میں جاری قائد اعظم ٹرافی کے پانچویں راونڈ کے پہلے دن کھلاڑی، سپورٹ سٹاف،آفیشلز اور مبصرین وائٹ ربن مہم میں حصہ لیتے ہوئے وائٹ ربن پہنیں گئے۔

قائد اعظم ٹرافی فرسٹ کلاس ٹورنامنٹ زور و شور سے جاری ہے۔ ٹورنامنٹ میں شرکت کرنے والے کھلاڑی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے مزید ترقی بھی حاصل کر رہے ہیں۔ایسے تمام کھلاڑی جنہوں نے فرسٹ الیون میں ترقی حاصل کی(جبکہ پاکستانی ٹیم کے 34کھلاڑی نیوزی لینڈ کے لیے روانہ ہو چکے ہیں) پھر بھی ان کھلاڑیوں نے توقعات کے عین مطابق چوتھےراونڈ میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔جبکہ ٹیموں کے درمیان ایک دوسرے سے آگے نکلنے کی دوڑ بھی جاری ہے۔
قائداعظم ٹرافی کا پانچواں راونڈ کل سے شروع ہونے جا رہا ہے، یہ راونڈ بھی دومیسٹک کرکٹ میں کھلاڑیوں اور ٹیموں کے لئے عمدہ کارکردگی دکھانے کا بہترین پلیٹ فارم ثابت ہو گا۔پاکستان کرکٹ بورڈ کا کہنا ہے ، وہ اپنی سماجی ذمہ داری نبھاتے ہوئے خواتین پر تشدد کے خاتمے کی وائٹ ربن مہم میں بھرپور شمولیت اخیتار کرے گا۔اس سلسلے میں نیشنل سٹیڈیم کراچی میں جاری قائد اعظم ٹرافی کے پانچویں راونڈ کے پہلے دن کھلاڑی، سپورٹ سٹاف،آفیشلز اور مبصرین وائٹ ربن مہم میں حصہ لیتے ہوئے وائٹ ربن پہنیں گئے۔

سدرن پنجاب کی ٹیم پوائنٹس ٹیبل پر 64 پوائنٹس حاصل کرکے سب سے آگے ہے ۔ سنٹرل پنجاب جو کہ سدرن پنجاب کے خلاف مدمقابل ہوگی ابھی تک اس ٹیم نے حالیہ سیزن میں کوئی فتح حاصل نہیں کی ہے۔چار میچز میں سے تین میچز ہار کر پوائنٹس ٹیبل پے سب سے آخر پر ہے۔تاہم حسن علی کی ٹیم میں واپسی نے ٹیم میں نئی جان پیدا کردي ہے۔ جبکہ ناردرن دوسرےخیبرپختوخواہ تیسرے اور بلوچستان چوتھے نمبر پر موجود ہے۔ٹورنامنٹ کا پانچواں راونڈ26 سے 29 نومبر تک کراچي ميں جاری رہے گا۔سدرن پنجاب کا مقابلہ سنٹرل پنجاب سے یوبی ایل سپورٹس کمپلیکس ميں ہوگا،خیبر پختونخواہ کا مقابلہ ناردرن سے نیشنل اسٹیڈیم ميں ہوگا۔ بلوچستان کا مقابلہ سندھ سے اسٹیٹ بنک اسٹیڈیم ميں ہوگا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.