fbpx

کراچی:ضلع ویسٹ پولیس کی کامیاب کاروائیاں

کراچی:ضلع ویسٹ پولیس کی کامیاب کاروائیاں ،اطلاعات کے مطابق ضلع ویسٹ پولیس نے گزشتہ ہفتے کے دوران 19 اشتہاری و مفرور سمیت مجموعی طور پر 149 ملزمان کو گرفتار کیا۔

فرض کی ادائیگی کے دوران تھانہ سرجانی پولیس اور ملزمان کے درمیان دو مختلف مقابلے ہوئے، جس کے دوران 02 ملزمان کو زخمی حالت میں گرفتار کیا گیا۔
اطلاعات کے مطابق گرفتار ڈکیت/اسٹریٹ کرمنلز ملزمان سے 10 غیر قانونی پسٹلز/اسلحہ بمعہ ایمونیشن، چھینے گئے 07 موبائل فونز اور 23,590 نقدی برآمد ہوئے ہیں‌

گرفتار منشیات فروش ملزمان سے 10 کلو 670 گرام چرس، 76 گرام ہیروئن, کرسٹل اور فروختگی کی رقم برآمد ہوئی،ضلع ویسٹ پولیس نے موٹرسائیکل لفٹرز ملزمان سے 06 چھینی/چوری کی گئی موٹرسائیکلز اور مختلف موٹرسائیکلوں کے پارٹس بھی برآمد کیئے۔

پولیس نے مزید مضرصحت گٹکا ماوا فروش ملزمان سے 961 عدد پڑیاں تیار گٹکا ماوا، چھالیہ، تمباکو اور کیمیکل بھی برآمد کیا۔ گرفتار ملزمان کیخلاف ضابطے کے تحت مقدمات درج کرکے تفتیشی حکام کے سپرد کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق ہالا کے قریب گائوں پیر مولا بخش میں عبدالواحد نامی شخص نے بیوی سے ناراض ہو کر پسٹل سے فائرنگ کر کے گل بانو کو گولی مار کر خود کو گولی مار دی۔زخمی گل بانو کو فوری طور پر ہسپتال منتقل کیا جا رہا ہے۔پولیس جائے وقوعہ پر پہنچ گئی ہے اور لاش کو تحویل میں لے چکی ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ واقعہ مقتول اور زخمی بیوی کے گھر کا تنازعہ بتایا جا رہا ہے۔پولیس ذرائع کے مطابق واردات میں استعمال ہونے والا پسٹل قبضے میں لے کر مزید تفتیش شروع کر دی گئی ہے۔