fbpx

کرن جوہر نے شاہد کپور کو کرینہ کپور کا سابق شوہر کہہ دیا

حال ہی میں کرن جوہر کے شو میں عامر خان اور کرینہ کپور خان نے شرکت کی اس شو کے دوران جہاں بہت ساری باتیں ہوئیں وہیں کرن جوہر نے کچھ چٹکلے بھی کئے. انہوں نے کرینہ کپور خان سے کہا کہ آپ تو میرے اس شو میں متعدد مرتبہ آچکی ہیں، آپ اپنے موجودہ شوہر اور سابق شوہر دونوں کے ساتھ اس شو میں شریک ہوئیں. سابق شوہر کہتے ہی وہ رک گئے اور ظاہر کیا کہ ان کی زبان پھسل گئی . کرن جو ہر کے سابق شوہر والے کمنٹ کو کرینہ کے ساتھ بیٹھے کولیگ عامر خان نے کافی انجوائے کیا ان کی زیر لب مسکراہٹ بتا رہی تھی کہ انہوں کو یہ ہلکی پھلکی طنز اچھی لگی

ہے. یاد رہے کہ کرن جوہر کے شوہر سیف علی خان انہوں نے ایک ہی شادی کی ہے لیکن شاہد کپور ان کے سابق بوائے فرینڈ ہیں ان کے ساتھ شادی کے معاملات تک بات پہنچ چکی تھی لیکن کرینہ پھر سیف کی طرف ہوں لیں یوں شاہد کپور کا چیپٹر کلوز ہو گیا. کرن جوہر نے شو میں شاہد کپور کو سابق شوہر کہنے پر معذرت کرتے ہوئے کرینہ سے کہا کہ میری زبان پھسل گئی تھی میرا مطلب یہ تھا کہ سابق بوائے فرینڈ.
واضح رہے کہ اپنے کیریئر کے آغاز کے دوران، کرینہ کپور خان شاہد کپور کو ڈیٹ کر رہی تھیں اور دونوں اپنے تعلقات کے بارے میں کافی کھلے تھے۔ 2007 میں جب وی میٹ کی ریلیز کے بعد دونوں نے الگ الگ راستے اختیار کیے تھے۔