fbpx

بھارتی ڈرامہ ’یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے‘ کے کرن مہرا بیوی پر تشدد کے الزام میں گرفتار

ممبئی : ٹی وی کے معروف اداکارکرن مہرا کو بیوی پر تشدد کے الزام میں گرفتار کرلیا گیا۔

باغی ٹی وی : ہندوستان ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق بھارتی نجی چینل کے مقبول ڈرامے ’’یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے‘‘ میں مرکزی کردار اداکرنے والے اداکار کرن مہراکو بیوی پر تشدد کرنے کے الزام میں گرفتار کرلیا گیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق اداکار کرن مہرا نے گھریلو جھگڑے پر اپنی بیوی نشا راول جو خود بھی ادکارہ ہیں کو مبینہ طور دیوار پر دھکا دیا جس سے ان کے سر پر چوٹ آئی، جس کے بعد نشاء نے پولیس میں شکایت درج کرائی-

اس واقعے کی ایف آئی آر آئی پی سی کی دفعہ 336 اور 337 کے تحت درج کی گئی اور پیر کی شب گورے گاؤں پولیس نے اداکار کرن مہرا کو گرفتار کرلیا۔ بھارتی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق کرن مہرا کو پولیس نے ضمانت پر رہا کردیا ہے۔

واضح رہے کہ اداکار کرن مہرا اور نشا راول گزشتہ 9 برسوں سے رشتہ ازدواج میں منسلک ہیں جبکہ 14 سالوں سے ایک دوسرے کو جانتے ہیں اور دونوں کا ایک چار سال کا بیٹا ہے۔

کرن مہرا کا کہنا ہے کہ دونوں کے مابین کچھ عرصے سے ازدواجی مسائل تھے اور مارچ میں انہوں نے اپنے الگ الگ راستے جانے کا فیصلہ کیا۔

کیا ہوا اس کے بارے میں بات کرتے ہوئے ،کرن مہرا نت بتایا کہ ، "ہم اپنی شادی شدہ زندگی میں تناؤ سے گزر رہے تھے اور راستہ نکالنے کی کوشش کر رہے تھے۔ پچھلے کچھ دنوں میں ، ہم ایک ایسے مقام پر پہنچے جہاں فیصلہ کیا گیا تھا کہ باہمی طور پر الگ ہوجائیں اور اپنے بچے کے لئے پوری کوشش کریں۔

31 مئی کو ، ہم فنانس کے بارے میں بات کر رہے تھے اور ہم چیزوں کو کس طرح تقسیم کریں گے اور ہم کچھ نکات پر متفق نہیں تھے۔ وہ اس سے زیادہ چاہتی تھی جو میں دے سکتا تھا۔ میں نے اس سے کہا ، ‘جو آپ چاہتی ہو ، میں نہیں دے سکتا اور جو آپ چاہتی ہو ، نہیں دیا جاسکتا‘۔

مہرا نے بتایا کہ میں نے انشاء کو سمجھایا کہ وبائی بیماری ابھی بھی یہاں ہے ، اور کون جانتا ہے کہ کل کیا ہوتا ہے اور میں اپنے بیٹے کو سب سے بہتر دینا چاہتا ہوں۔ گرما گرم بحث کے بعد ، راول اور اس کے بھائی روہت سیٹھیا اسی رات کے آخر میں واپس آگئے۔

مہرا نے مزید کہا ، سیٹھیا نے پھر اسے کہا کہ اگر میں راضی نہیں ہوا تو وہ عدالت میں جاکر لڑیں گے۔

واضح رہے کہ اس واقعے سے قبل ان دونوں کی جوڑی کو بھارتی ٹی وی کی سب سے خوبصورت اور خوشگوار جوڑی قرار دیا جاتا تھا اور نشاء نے اس سے پہلے کبھی اپنے شوہر کے خلاف کوئی شکایت درج نہیں کروائی تھی۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق گزشتہ کچھ مہینوں سے افواہیں گردش کررہی تھیں کہ کرن مہرا اور نشا راول کی شادی شدہ زندگی مشکلات سے دوچار ہے لیکن دونوں نے ہی ان افواہوں کی سختی سے تردید کی تھی۔ تاہم حالیہ ہونے والے واقعے نے اس بات کی تصدیق کردی ہے کہ ان دونوں کی شادی میں مسائل چل رہے ہیں-

جوہی چاولہ نےفائیو جی ٹیکنالوجی کے استعمال کے خلاف مقدمہ درج کروادیا

عمران عباس نے فلم عاشقی 2 میں مرکزی کردار کی آفر کیوں ٹھکرائی تھی ؟