ورلڈ ہیڈر ایڈ

کرینہ اور سیف کی شادی کی سالگرہ کی دلکش تصاویر

سیف علی خان اور کرینہ کپور خان بالی ووڈ کے دلکش جوڑے میں سے ایک ہیں۔ شادی کے 7 سال بعد بھی ، دونوں ستارے ایک دوسرے کی محبت میں سر جوڑ رہے ہیں۔ انہوں نے اپنی شادی کی سالگرہ منائی اور ان کی رومانٹک تصاویر نے انٹرنیٹ کو طوفان کی زد میں لے لیا۔ ایک کلیک میں ، سیف اور کرینہ اپنی مسکراہٹیں چمکاتے ہوئے دیکھے جاسکتے ہیں جبکہ تیمور کیک پر نگاہ ڈال رہے ہیں۔ وہ ہمیں یہ باور کراتے ہیں کہ شادی ایک خوبصورت چیز ہے۔

کرشمہ کپور بھی اس جشن کا حصہ بنی۔ بیبو گلابی رنگ کے اوپر اور نیلے رنگ کے ڈینمس کی جوڑی میں خوبصورت نظر آرہا تھا۔ دوسری طرف سیف نے نیلی شرٹ اور سفید پتلون پہنا ہوا تھا۔

View this post on Instagram

#anniversary #fulloflove ❤❤❤

A post shared by Kareena Kapoor Khan (@therealkareenakapoor) on

View this post on Instagram

#sisterlove💕 @therealkarismakapoor

A post shared by Kareena Kapoor Khan (@therealkareenakapoor) on

اس سے قبل ، میں نے ٹائمز آف انڈیا ڈاٹ کام کو ایک انٹرویو دیتے ہوئے سیف نے بیبو کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا تھا ، "وہ بات کر سکتی ہے لیکن حقیقی زندگی میں وہ ایک پرسکون اور نجی شخص ہے۔ میں اس سے کہیں زیادہ باتیں کرتا ہوں۔”

کرینہ نے ایک بار انکشاف کیا کہ اس نے پہلی بار سیف شادی کی تجویز کو کوئی نہیں کہا۔ بعد میں ، اس نے کہا ہاں۔ دونوں ستاروں کی شادی 16 اکتوبر 2012 کو ممبئی میں سول شادی میں ہوئی۔

پیشہ ورانہ محاذ پر ، کرینہ اگلے اکشے کمار ، کیارا اڈوانی اور دلجیت دوسنجھ کے ساتھ اچھی خبر میں نظر آئیں گی۔ اس کے پاس پائپ لائن میں تخت اور انگریز میڈیم بھی ہے۔ دوسری جانب سیف "لال کپتان” کی رہائی کے لئے تیار ہیں۔ فلم 18 اکتوبر کو اسکرینوں پر آنے والی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.