fbpx

کشمیر میں کیا کھچڑی پک رہی، ڈرامہ کوئین کا نیا کھیل تیار ؟امتحانات کیسے کینسل ہوئے؟ وزیراعظم سے ملاقات جہانگیر ترین کو کیا ملا؟

کشمیر میں کیا کھچڑی پک رہی، ڈرامہ کوئین کا نیا کھیل تیار ؟امتحانات کیسے کینسل ہوئے؟ وزیراعظم سے ملاقات جہانگیر ترین کو کیا ملا؟

باغی ٹی وی : سینئر اینکر پرسن مبشر لقمان نے کہا ہے کہ اب ہمارے پاس سخت عمل درآمد کے سوا چارہ نہیں ہے کہ ایس او پیز کو فالو کیا جائے . ورنہ ہم انڈیا ٹو بن جائیں گے .

ان کا کہناتھا کہ اللہ تعالیٰ نے بھی کہا ہے کہ ہلاکت میں اپنے ہاتھ مت ڈالو. احتیاط کرنا اللہ کا حکم ہے . دیکھیں اگر کوئی شخص کہے کہ میں ٹرک کے سامنے لیٹ جاؤں اور کچھ نہیں ہوگا ، میرا اللہ پر توکل ہے . تو کیا وہ بچ جائے گا. ان کا کہنا تھا کہ آپ کہ رہے ہیں کہ لاک ڈاؤن ہے میں دیکھا کہ لوگ بچوں کا گاڑی میں ڈال کر مری لے جارہے ہیں. ایسے لوگوں کو پکڑ کر کورونا وارڈ میں ڈال دیا جائے .

مبشر لقمان نے امتحانات کو ملتوی کرنے پر کہا کہ اصل میں‌ اے لیول کے بچوں کے لیے باہر سے ایکسپیٹینس آئی ہوئی ہے . اور اگر یہ تاخیر ہوتی ہے تو ان کی یہ آفر ختم ہوجائے گی. اس لیے ان کا امتحان ہونا مجبوری ہے . لیکن اگر سب کا لیا جائے تو ایس او پیز عمل نہیں ہوگا. . اب جب دیکھا گیا تو اتنی خلاف ورزی سے بہت نقصان ہونا تھا . سو حکومت کو ایسا کرنا پڑا کہ ملتوی کرنا پڑا.

مبشر لقمان نے کہا کہ ڈرامہ کوئین مریم نواز کا یہ کہنا کہ حکومت کو پانچ سال پورے کرنے چاہیے . اس کو مطلب یہ نہیں کہ وہ خیرخواہی کررہی ہیں نہ ان کے کہنے پر اس حکومت نے جانا ہے اور رہنا ہے . اصل میں مریم کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ ان کو بار بھیجا جائے . وہ لندن جائیں اور چل کریں وہاں ان کے ابا جان ، بھائی اور بیٹا سب موج کر رہے ہیں اور مزہ کرنے کا مریم کا بھی دل کر رہا ہے .

مبشر لقمان نے جہانگیر ترین کے کیس میں کہا ہے کہ شہزاد اکبر کو ان کے کیس سے الگ کرنےکی بات کافی اہم ہے شہزاد اکبر کا معاملہ کافی تشویش ناک ہے . وہ ان لوگوں میں سے ہیں جن کا کوئی سٹیک ہی نہیں‌ہے وہ صرف عزتیں اچھالنے پر ہیں .

اگر ان کے خلاف کیس کھل گیا اور براڈ شیٹ کا کیس کھلا تو شہزاد اکبر جیل میں ہوں گے . اور اس کی تحقیق ہونی چاہیے . افغانستان پر بات کرتے ہوئے ان کا کہنا تھاکہ آنے والے دنوں میں افغان بارڈر ایکٹو ہوگا کیونکہ ستمبر میں پاکستان اور افغان بارڈر آرپرشنل ہونا ہے اور آرمی کی طرف سے باڑ لگانے سے افغان چند شرف پسند عناصر کو کافی تکلیف ہے کیونکہ ان کی آزادانہ نقل و حرکت بند ہوئی ہے .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.