کلسٹر بموں کے استعمال کیخلاف سکھوں کا ایسا اعلان کہ بھارتیوں کے ہوش اڑ گئے، اہم خبر

ایل اوسی پر کلسٹر بموں کے استعمال پربرطانیہ میں مقیم کشمیری وسکھ رہنما سیخ پا ہیں اور انہوں نے شدید احتجاج کیا ہے،

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق کشمیری اورسکھ کمیونٹی کابھارتی یوم آزادی پریوم سیاہ منانےکااعلان کیا ہے، کشمیری اور سکھ رہنماؤں‌نے بھارتی ہائی کمیشن کےباہراحتجاجی مظاہرہ کرنے کا اعلان کیا ہے، ان کا کہنا ہے کہ سکھ کمیونٹی15اگست کوآزادریاست خالصتان کاپرچم بھارتی ہائی کمیشن کےباہرلہرائےگی،

کشمیری اور سکھ رہنماؤں نے کہا ہے کہ کشمیریوں پرکلسٹربم حملوں کاذمہ داربھارتی دہشتگرد وزیراعظم ہے، واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج نے زندگی مفلوج کر رکھی ہے ، تمام راستے بند ہیں. ظالم بھارتی فوجی ہر چوک اور ہر راستے پر بندوقیں تانے کھڑے ہیں‌، بھارت مقبوضہ کشمیر کی اپنی حیثیت ختم کرنے کافیصلہ کرچکا ہے اور کسی بھی ممکنہ سخت ردعمل سے بچنے کےلیے پوری وادی میں ہنگامی حالت نافذ کر رکھی ہے. تازہ ترین اطلاعات کے مطابق بھارتی افواج نے پاکستانی سرحد کے ساتھ ساتھ بڑی تعداد میں افواج کو الرٹ کردیا ہے. معاملات کسی بڑے پیش خیمے کی طرف اشارہ کررہے ہیں. مقبوضہ کشمیر میں بھارت سرکار کی جانب سے سیاحوں کو کشمیر چھوڑنے کے حکم کے بعد سیاحوں نے کشمیر سے جانا شروع کر دیا ہے، مقبوضہ کشمیر میں 38 ہزار مزید بھارتی فوج کی تعیناتی کے بعد کشمییر میں کرفیو کا سا سماں ہے، پٹرول پمپوں پر پٹرول ختم اور اے ٹی ایم پر بھی رش دیکھنے کو ملا.

بھارت کی مقبوضہ کشمیر میں ریاستی دہشت گردی جاری .بھارتی فوج کی کپواڑہ میں فائرنگ سے 7 کشمیری شہید ہوگئے،کشمیری نوجوانوں کو نام نہاد آپریشن کے نام پر شہید کیا گیا.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.