ورلڈ ہیڈر ایڈ

کشمیر میں بھوک اور پیاس کے باعث پرندے بھی مرچکے ہیں، مشعال ملک

کشمیر میں بھوک اور پیاس کے باعث پرندے بھی مرچکے ہیں، مشعال ملک

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ بدھ کے روز مقبوضہ کشمیر میں بھارتی بربریت ، کرفیو اور لاک ڈائون کے 101دن ہوگئے ہیں اور کشمیر یوں نے بھارتی حکومت کا سفاک چہرہ دنیا کے سامنے بے نقاب کردیا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے نجی ٹی وی سے گفتگو کے دوران کیا۔ مشعال ملک کا کہنا تھا کہ بھارتی قابض فوج نے محصور کشمیریوں کو بھوکا مرنے پر مجبور کردیا ہے کیونکہ بھارت مقبوضہ وادی میں اپنا غیر قانونی کنٹرول برقرار رکھنا چاہتا ہے۔ جموں و کشمیر کے لوگ تین مہینوں سے زیادہ عرصے سے محاصرے میں ہیں اور انہیں اپنے رشتہ داروں کے بارے میں کچھ معلوم نہیں کہ کتنے افراد بھارتی فورسز کے ہاتھوں شہید یا زخمی ہو چکے ہیں۔

کشمیریوں کے قاتل کے ساتھ میں بیٹھوں ،بالکل ممکن نہیں،شاہ محمود قریشی کا بھارتی ہم منصب کی تقریر کا بائیکاٹ

کشمیر پر دو ایٹمی طاقتیں آمنے سامنے آ سکتی ہیں،وزیراعظم عمران خان کا اقوام متحدہ میں خطاب

مشعال ملک کا مزید کہنا تھا کہ وادی میں مریض اور بچے بھوک اور پیاس سے مر رہے ہیں کیونکہ کرفیو نے ان کی زندگی مکمل طور پر مفلوج کردی ہے، علاقے میں پانی سمیت بنیادی اشیائے خوردونوش ختم کردی گئی ہیں.

مقبوضہ کشمیر،کشمیری سڑکوں‌ پر،عمران خان زندہ باد کے نعرے، کہا اللہ کے بعدعمران خان پر بھروسہ

وزیراعظم نے مظلوموں کا مقدمہ دنیا کے سب سے بڑے فورم پررکھ دیا،فردوس عاشق اعوان

مشعال ملک کا مزید کہنا تھا کہ بھارتی حکومت نے سرینگر کا نام تبدیل کرکے شیونگر رکھ دیا، جبکہ شیر کشمیر اسٹیڈیم کا نام بھی تبدیل کرکے سردار پٹیل اسٹیڈیم رکھ دیا گیا ہے:  بھارت خطے کا امن تباہ کرنے پر تلا ہوا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مودی حکومت نے کشمیر کو جیل میں تبدل کر رکھا ہے۔ دنیا کا ضمیر بھارتی ظلم و ستم کے باوجود نہیں جاگ رہا۔ دنیا کو اب سوچنا ہو گا بھارت صرف مذمتی بیان سے باز نہیں آرہا۔

کشمیریوں کے ساتھ کھڑے تھے ،ہیں اور رہیں گے، پاک فوج کا کشمیریوں‌ کو پیغام

‏اسرائیل کو تسلیم کرنے سے متعلق باتیں پروپیگنڈا ہے. ڈی جی آئی ایس پی آر

یہ سوچ بھی کیسے سکتے ہیں کہ کشمیر پر کسی قسم کی کوئی ڈیل ہوئی، ڈی جی آئی ایس پی آر

کشمیر کے لیے ‏‎آخری گولی،آخری سپاہی،آخری حد تک جائیں گے،ترجمان پاک فوج

بھارت سن لے، جنگیں اسلحہ سے نہیں جذبہ حب الوطنی سے لڑی جاتی ہیں، ترجمان پاک فوج

مشعال ملک کا مزید کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں اسکول بندہیں اوراساتذہ کوبھارتی فوج نے گرفتارکرلیا ہے،میرے شوہر یاسین ملک کوکوڈیتھ سیل میں رکھاگیا ہے ,5اگست کے بعد سے مقبوضہ کشمیر میں بچےاسکول نہیں جا پا رہے،کشمیریوں کےپاس افواج نہیں جوانکی حفاظت کرسکے ,جب تک بھارت پر عالمی دباوَ نہیں بڑھے گا صورتحال بدستور رہے گی،مقبوضہ کشمیر میں بھوک اور پیاس کے باعث پرندے بھی مرچکے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.