ورلڈ ہیڈر ایڈ

کشمیری جوانوں کا ماورائے عدالت قتل، عالمی دنیا بھارت کو روکے، پاکستان

وفاقی وزیر امورکشمیر و گلگت بلتستان علی امین خان گنڈا پور نے مقبوضہ کشمیر میں کشمیری نوجوانوں کو ماورائے عدالت قتل کرنے کے بڑھتے ہوئے واقعات کی مذمت کرتے ہوئے عالمی برادری سے اپیل کی ہے کہ وہ بھارت کو مقبوضہ کشمیر میں نہتے کشمیریوں کی نسل کشی روکنے کےلئے فوری اقدامات کرے۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق علی امین گنڈا پور نے کہا کہ قابض بھارتی افواج روزانہ کی بنیاد پر نام نہاد شناختی پریڈ اور سرچ آپریشنزز میں کشمیری نوجوانوں کو شہید کر رہی ہے۔ علی امین گنڈا پور کا مزید کہنا تھا کہ غیور و بہادر کشمیری عوام بھارت کی اسرائیل طرز کی پالیسیز کو کسی صورت میں کامیاب نہیں ہونے دیں گے اور بھارت کو آخرکار کشمیریوں کے لازوال جذبہ حریت کے سامنے گھٹنے ٹیکنے ہوں گے۔ علی امین گنڈا پور نے کشمیریوں کے جذبہ حریت کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ مقبوضہ کشمیر کے عوام نے جس طرح پچھلی سات دہائیوں سے زائد عرصہ سے بے مثال جذبہ حریت کا مظاہرہ کیا ہے اس سے اس امر کی نشاندہی کرنا مشکل نہیں ہے کہ بھارت کے مذمو م منصوبے اور جدید ہتھیار کشمیریوں کو کسی صورت میں شکست نہیں دے سکتے۔

واضح رہے کہ بھارت سرکار نے مقبوضہ کشمیر میں سرچ آپریش کے نام پر آج پیر کو تین کشمیریوں کو شہید کیا جبکہ گزشتہ روز اتوار کو چار نہتے کشمیریوں کو شہید کیا گیا، جن کی نماز جنازہ میں آج ہزاروں کشمیریوں نے شرکت کی، اس موقع پر کشمیریوں نے بھارت کے خلاف بھر پور احتجاج کیا. بھارتی فوج نے احتجاج کرنے والے کشمیریوں پر پیلٹ برسائے جس سے متعدد کشمیری زخمی ہوئے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.