کراچی سے تحریک انصاف کو خدا حافظ کہہ دیا ،ملک سے جلد ان سیاسی دہشت گردوں کونکالیں گے.بلاول بھٹو

0
41
bilawal bhutto

کراچی:وزیر خارجہ بلاول بھٹو نے کہا ہے کہ وہ پورے سندھ کے عوام کاشکریہ اداکرتے ہیں ،سندھ کےبلدیاتی انتخابات میں کامیابی پر عوام کا شکرگزارہوں۔

باغی ٹی وی : کراچی میں جلسے سےخطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کراچی سے کشمور تک جیالوں کی بلدیاتی حکومت ہو گی،سندھ کے بلدیاتی انتخابات تاریخی الیکشن تھے کراچی میں جلسے سے خطاب میں بلاول بھٹو زرداری نے چیئرمین تحریک انصاف پر تنقیدی تیر چلائے اور عمران خان کی گرفتاری کےخلاف پُرتشدد احتجاج کی مذمت کرتے ہوئے اسے دہشت گردی قرار دیا۔

ہم کراچی کا مینڈیٹ چوری نہیں ہونے دیں گے ،حافظ نعیم الرحمان

بلاول نے کہا کہ لاہور میں کور کمانڈر ہاؤس میں جلاؤ گھیراؤ اور توڑ پھوڑ کے واقعات پر ردعمل دیتے ہوئے بلاول نے کہا کہ سیاسی دہشت گردوں نے جناح ہاؤس کو آگ لگائی، ہم نے کبھی جی ایچ کیو یا کور کمانڈر ہاؤس پر حملہ نہیں کیا، ہم نے دہشت گردوں کا مقابلہ کیا عمران کیا چیز ہے۔ لاڈلے کے سہولت کار ہر جگہ موجود ہیں سیاسی دہشت گرد نے جیل جانے کے خوف سے ملک کو آگ لگادی۔

انہوں نے کہا کہ سندھ کے عوام نے دہائیوں سے چلنے والی تقسیم کی سیاست کو شکست دی ہے،کراچی سے کشمور تک ووٹ سے نفرت کی سیاست کو دفن کردیا گیا ہے،جو کہتے تھے کراچی اور سندھ الگ الگ ہے وہ لوگ آج دفن ہو گئے،جلد پاکستان سے بھی نفرت کی سیاست کو ختم کردیں گے،تقسیم اور نفرت کی سیاست کو مسترد کرتےہیں۔

پاک افواج تنصیبات کے تقدس کی خلاف ورزی کی مزیدکسی کوشش کوبرداشت نہیں کریں گی،آرمی …

بلاول بھٹو نے کہا کہ کراچی سے تحریک انصاف کو خدا حافظ کہہ دیا ہے،ملک سے جلد ان سیاسی دہشت گردوں کونکالیں گے، یہ سیاسی دہشت گرد اب بھی لاڈلے بنے ہوئے ہیں خود کو بہادر کہنےوالا سرپر بالٹی ڈال کر باہر نکلتا ہے،اس نے تو ایک رات بھی جیل میں نہیں گزاری ، ایک دن بھی گیسٹ ہاوس میں کپتان برداشت نہیں کر سکا جیل کے خوف سے اداروں پر حملے کیے اور پاکستان کو جلا دیا ، جس جیل میں صدر زرداری اور فریال تالپور کو بھیجا اس میں جانے سے کپتان ڈرتا ہے۔

چئیرمین پیپلز پارٹی نے کہاکہ پی ٹی آئی کے کارکنوں کو کہتا ہوں آپ اس دہشتگردی کی مذمت کریں ، ہم تو مذاکرات کے حامی تھے مگر دہشت گردوں سے کس طرح مذاکرات کریں سیاسی دہشت گرد نے جیل میں جانے کے ڈر سے املاک کوآگ لگوائی،ہم نے بھارت کے جھوٹ کا جواب ان کے سامنے بیٹھ کر دیا۔

نیب حراست میں بھی عمران خان ان سے رابطے میں تھے،بابر اعوان

ان کا کہنا تھا کہ جیل کے خوف سے انہوں نے پورے پاکستان کو جلادیا۔ کہتا ہے جج صاحب مجھے رہا کرو، میں پورے دن باتھ روم نہیں گیا۔ بالٹی والے لیڈر نے اپنی ذات کی خاطر پاکستان کو نقصان پہنچایا کے ایم سی کے ٹینکر اور ریڈ بس نے عمران خان کا کیا بگاڑا تھا کہ انہیں جلادیا گیا۔ عمران خان اس قدر بزدل ہیں کہ جہاں فریال تالپور اور آصف زرداری کو بھیجا وہاں جانے سے ڈرتے ہیں۔

وزیرخارجہ نے مزید کہا کہ سیاست کرنی ہے تو پی ٹی آئی کو عسکری ونگ علیحدہ کرنا ہوگا، تحریک انصاف کے پُرامن کارکنوں کو ملک میں کی گئی حالیہ دہشتگردی کی مذمت کرنی چاہیے چیئرمین پیپلزپارٹی نے دوران تقریر عدلیہ پر بھی طنز کیےبولے کوئی ادارہ عمران خان کی ٹائیگر فورس نہیں بن سکتا، ہوش کے ناخن لیے جائیں اپنے دائرے میں رہ کر کام کیا جائے۔ اب ہم روایتی اپوزیشن اور احتجاج نہیں کریں گے، انصاف دو ورنہ چھین لیں گے۔

ہم نے اپنے اداروں کا تحفظ کرنا ہے اور ججز کے بگاڑ کو سیدھا کرنا …

بلاول نے کہا کہ پیپلزپارٹی پہلے بھی چاروں صوبوں کی زنجیر تھی اور آج بھی ہے،پاکستان پیپلزپارٹی نے آمریت کی سیاست کو دفن کردیا ہے،ہم نے ثابت کردیا الیکشن لڑبھی سکتےہیں اور جیت بھی پیپلزپارٹی انتخابات سے نہیں ڈرتی،پیپلزپارٹی آج بھی الیکشن کے لیے تیار ہے، سیاسی مخالفین کو ووٹ کی طاقت سے ہرائیں گے۔

انھوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی الیکشن لڑنا بھی جانتی ہے اور جیتنا بھی جانتی ہے، ہم الیکشن سے نہیں ڈرتے، پیپلز پارٹی الیکشن کےلیے تیار ہے ہم اپنے سیاسی مخالفین کو ووٹ کی طاقت سے ہرائیں گے۔ صوبائی حکومت اور بلدیاتی انتخابات میں جیت کے بعد وفاق بھی پیپلز پارٹی کا ہوگا۔

سرکاری عمارتیں جلانےکی عدالتی تحقیقات کروائی جائیں،عمران خان

Leave a reply