fbpx

کیا حامد میر کا سوشل میڈیا بھارتی چلا رہے ہیں؟ بلاول نے دو دھاری تلوار چلادی ، سنئے مبشر لقمان کی زبانی

کیا حامد میر کا سوشل میڈیا بھارتی چلا رہے ہیں؟ بلاول نے دو دھاری تلوار چلادی ، سنئے مبشر لقمان کی زبانی

باغی ٹی وی : سینئر اینکر پرسن مبشر لقمان سے پوچھا گیا کہ حامد میر کے نام سے ایک پیج بنا ہے جس کے ایڈمنز چار پاکستانی ہیں اور ایک بھارتی ہے اور یہ ویر فائیڈ بھی ہے . اس کے جواب میں مبشر لقمان نے کہا ہے کہ مسئلہ یہ ہے کہ جو بھی مشہور شخصیت ہوتی ہے ان کے نام سے پیجز مشہور ہو جاتے ہیں اور ان پیجز سے ایسی ایسی باتیں شیئر کی جاتی ہیں جس سے اس شخصیت کا کوئی لینا دینا نہیں‌ہوتا.اور کئی دفعہ تو چیزیں کافی نقصان بھی کرتی ہیں .

انکا کہنا تھا کہ میرے نام سے بھی کوئی دو سو کے قریب پیج ہیں ، فینز کلب یا سپیلنگ تبدیل کرکے نام رکھا جاتا ہے جس سے عام تاثر یہ ہوتا ہے کہ یہ اسی کا پیج یا آئی ڈی ہے .

ان کا کہنا تھا کہ ایسے ہی حامد میر نے مختلف گروپس میں کہا ہے کہ میرے نام سے فیک اکاؤنٹ چل رہے ہیں‌اور ان میں سے ایک ویرفائیڈ بھی ہے . مبشرلقمان کا کہنا تھا کہ فیس بک کیا کر رہی ہے اگر آپ کو پیچ ویر فائیڈ کرانا ہے تو آپ کو آئی ڈی کارڈ کی کاپیاں اور پاسپورٹ کی کاپیاں دکھانا پڑتی ہیں پھر بھی ویری فائیڈ کرانا بہت مشکل ہے ..

اب ایک شخص جس کی تصویر بھی فیک ہے اس کو ویر فائیڈ کرا لیا جائے تو فیس بک کی گریڈیبلٹی کہاں گئی ہے . ان کا کہنا تھا کہ آپ اگر کوئی ای میل لینے جاتے ہیں‌تو پتہ چلتا ہے کہ وہ پہلے ہی بک ہو چکی ہے .

ایسے انڈیا کے کئی لوگ بیٹھے ہیں جو فیک پیجز سے پاکستان کے خلاف کام کرہے ہیں . اور پاکستان کے لوگوں کے نام بھی استعمال کرتے ہیں اور اس طرح‌ کی کئی مثالیں بھی مل چکی ہیں. کہ بھارتی فیک اکاؤنٹ اور ویب سائیٹ سے کام کر رہے ہیں‌،

مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ اگر حامد میر کا ایک غلط کام ہے تو اس کا یہ مطلب نہیں کہ ہر غلط کام اس پر ڈال دیا جائے . بلکہ ہمارا یہ ٹرینڈ بنا ہوا ہے کہ کسی کی ایک غلط بات دیکھ کر اس پر سب کچھ تھونپ دیا جاتا ہے .

اسی طرح یہ بھی چل رہا ہے کہ آئی دی بیچی جا رہی ہیں اور ان میں‌کسی کا ایک لاکھ فالورز ہے اور کسی کے دو لاکھ، لوگ اس پر پیسے کما رہے ہیں . اگر حامد میر خود کہہ رہا ہے تو یہ میرا اکاؤنٹ نہیں تو تسلیم کرنا چاہیے .

بلاول نے کہا ہے کہ اگر رائیونڈ کا وزیراعظم اس کو سزا بھی ملی ہوئی ہو تو اس کو چھوڑ دیا جاتا ہے .اور سندھ کے کسی لیڈر کو سزا ہوتی ہے تو اس کو جیل بھیج دیا جاتا ہے اس پر ان کا کہنا تھا کہ زرداری بھی کئی دفعہ باہر گئے ہیں . اور اگر اب بھی جانا چاہتے ہیں تو میں ابھی بھجوا دیتا ہوں‌.

مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ زرداری ایک زیرک سیاستدان ہیں ان کو ادراک ہے کہ ان کی سیاست پاکستان میں ہے . وہ جیل سے گھبراتے نہیں ہیں . میاں صاحب تو فورا باہر بھاگ جاتے ہیں ان کو پت بھی نکل آتی ہے . مچھر بھی لڑتا ہے . مختلف قسم کی بیماریوں کو پلان کرواتے ہیں‌ کہ اس کا علاج یہاں نہیں‌ ہے.

لیکن بلاول کی بات کچھ حد تک درست بھی ہے کہ اگر یہ بات جی ایم سید کرتے تو کیا حال ہوتا . میاں نواز شریف سب سے بڑے صوبے کے ہیں تو اس کو فائدی بھی وہ اٹھاتے رہے ہیں .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.