لاک ڈاؤن میں فحش فلمیں دیکھنے میں اضافہ،فحش ویڈیوزدیکھنے سے پہلے یہ خبر ضرور پڑھ لیں،سائبر کرائم کا بڑا الرٹ

لاک ڈاؤن میں فحش فلمیں دیکھنے میں اضافہ،فحش ویڈیوزدیکھنے سے پہلے یہ خبر ضرور پڑھ لیں،سائبر کرائم کا بڑا الرٹ

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق کرونا وائرس کی وجہ سے بھارت سمیت دنیا کے متعدد ممالک میں لاک ڈاؤن ہے، لاک ڈاؤن کی وجہ سے شہری گھروں میں‌ محصور ہیں، حکومت کی جانب سے دفاتر، تعلیمی ادارے، بازار سب کچھ بند کیا گیا ہے ، گھروں میں رہ کر شہری اپنا وقت کیسے گزار رہے ہیں چونکا دینے والی رپورٹ سامنے آئی ہے

لاک ڈاؤن کے دوران مختلف ممالک میں فحش ویڈیوز آن لائن دیکھنے کا رجحان بڑھا ہے جن ممالک میں فحش ویڈیوز دیکھی جا رہی ہیں ان میں بھارت کا سب سے پہلا نمبر ہے، بھارت میں لاک ڈاؤن کے دوران سب سے زیادہ فحش فلمیں دیکھیں جا رہی ہیں.

فحش ویڈیوز کے حوالہ سے جاری ایک رپورٹ کے مطابق فحش ویب سائٹ پر ٹریفک لاک ڈاؤں کے دوران بہت زیادہ ہو گئی ہے، بھارت میں فحش فلموں کی ٹریفک میں 95 فیصد اضافہ دیکھا گیا ہے، لاک ڈاؤں کے دوران 20 فیصد اضافہ ہوا اس سے قبل بھارت میں 75 فیصد کے اعدادوشمار سامنے آئے تھے.

فحش فلمیں دیکھنے کے حوالہ سے بھارت کا پہلا نمبر ہے، اسکے بعد جرمنی،فرانس، روس، اسپین، ساؤتھ کوریا، امریکہ میں بھی فحش ویڈیوز دیکھے جانے کے حوالہ سے تیزی سامنے آئی ہے.

فحش ویڈیو کے حوالہ سے جاری اعدادوشمار کے مطابق 17 مارچ کو فرانس میں لاک ڈاؤن کے آغاز کے بعد فحش ویب سائٹس کے ٹریفک میں 40 فیصد اضافہ ہوا، جرمنی میں 22 مارچ سے لاک ڈاؤن کے بعد 25 فیصر، اٹلی میں 55 فیصد روس میں 56 فیصد اضافہ ہوا،

دوسری جانب بھارت میں فحش فلمیں آن لائن دیکھے جانے میں تیزی کے بعد بھارت میں سائبر کرائم میں بھی اضافہ ہوا ہے، بھارتی ریاست مہاراشٹر کی پولیس کا کہنا ہے کہ فحش ویب سائٹس دیکھنے والوں کو ای میلز بھیجی جا رہی ہیں اور انہیں کہا جا رہا ہے کہ ہمیں پیسے بھجواؤ نہیں تو ہم فحش ویڈیوز دیکھے جانے کا ریکارڈ تمہارے خاندان اور دوستوں کو پہنچا دیں گے.

مہاراشٹر پولیس کے سائبر کرائم سیل کے عہدیدار کا کہنا ہے کہ فحش ویب سائٹس پر سائبر کرائم کرنے والے کچھ ایسا لنک چھوڑتے ہیں جس پر غلطی سے بھی کلک ہو جائے تو وہ فحش سائٹس دیکھنے والے کے بارے میں آئی پی ایڈریس سے سب معلومات لے لیتے ہیں یہاں تک کہ اگر اس کا واٹس ایپ ،فیس بک لیپ ٹاپ کمپیوٹر پرکھلا ہے تو اس کا سارا ڈیتا بھی چوری کر لیتے ہیں،

اس کے بعد وہ فحش ویڈیوز دیکھنے والوں کو ای میل بھیجتے ہیں جس میں اسکے فحش فلم دیکھنے کے سکرین شاٹ بھیجے جاتے ہیں اور دھمکی دی جاتی ہے کہ اگر پیسے نہ بھجوائے تو سب ریکارڈ پبلک کر دیا جائے گا جس کی وجہ سے کئی شہری لٹ بھی چکے ہیں.

پولیس نے شہریوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ فحش ویب سائٹس دیکھنے سے باز آ جائیں ،ایک طرف تو وہ غلط کام کر رہے ہیں اگر وہ اس سلسلہ میں لٹ رہے ہیں تو پولیس کبھی مدد نہیں کرے گی.

فحش مواد دکھانے والی سب سے بڑی ویب سائٹ پورن ہب نے ایک گزشتہ برس بھی جاری کی تھی جس کے مطابق 2019 میں 89 فیصد بھارتی شہریوں نے پورن ویڈیوز کو موبائل ڈیوائسز میں دیکھا،اور ایسا اس وقت ہوا جب بھارت میں اس ویب سائٹ پر پابندی عائد ہوچکی ہے۔ عالمی سطح پر ہر 4 میں سے 3 افراد فحش مواد موبائل فونز پر دیکھتے ہیں اور ڈیسک ٹاپ کمپیوٹر اور لیپ ٹاپس کی اہمیت کم ہوچکی ہے، جبکہ اس ویب سائٹ پر موبائل ٹریفک میں 2018 کے مقابلے میں 2019 میں 10 فیصد اضافہ دیکھنے میں آیا۔

کرونا لاک ڈاؤن، شادی کی خواہش رہی ادھوری، پولیس نے دولہا کو جیل پہنچا دیا

کرونا لاک ڈاؤن، گھر میں فاقے، ماں نے 5 بچوں کو تالاب میں پھینک دیا،سب کی ہوئی موت

کرونا میں مرد کو ہمبستری سے روکنا گناہ یا ثواب

لاک ڈاؤن ختم کیا جائے، شوہر کے دن رات ہمبستری سے تنگ خاتون کا مطالبہ

لاک ڈاؤن، فاقوں سے تنگ بھارتی شہریوں نے ترنگے کو پاؤں تلے روند ڈالا

کرونا مریض اہم، شادی پھر بھی ہو سکتی ہے، خاتون ڈاکٹر شادی چھوڑ کر ہسپتال پہنچ گئی

کرونا لاک ڈاؤن، رات میں بچوں نے کیا کام شروع کر دیا؟ والدین ہوئے پریشان

لاک ڈاؤن ہے تو کیا ہوا،شادی نہیں رک سکتی، دولہا دلہن نے ماسک پہن کے کر لی شادی

کوئی بھوکا نہ سوئے، مودی کے احمد آباد گجرات کے مندروں میں مسلمانوں نے کیا راشن تقسیم

بھارت میں اکتوبر 2018 میں 827 پورن ویب سائٹس پر پابندی عائد کی گئی تھی جس کی وجہ ایک ریپ کیس بنا تھا جس میں ملزم نے اس طرح کا مواد دیکھ کر جرم کا ارتکاب کیا تھا۔مگر اب بھی بھارت کے 91 فیصد صارفین کو پورن ہب تک موبائل فونز پر رسائی حاصل ہے، جبکہ اکتوبر 2018 سے بھارت میں ورچوئل پرائیویٹ نیٹ ورکس (وی پی این) ڈاؤن لوڈ کرنے کی شرح میں 405 فیصد اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔2018 میں بھارت کی جانب سے ملک میں پورن کو بلاک کرنے کی کوشش پہلی بار نہیں کی گئی تھی بلکہ 2015 میں بھی 857 سائٹس کو بلاک کرنے کے احکامات جاری کیے گئے تھے مگر یہ فیصلہ بعد میں واپس لے لیا گیا تھا۔

گزشتہ برس ماہ فروری میں بھارتی عدالت نے ممبئی کے علاقے گاؤں کموتھے کے رہائشی 14 سالہ لڑکے کو اپنی 16 سالہ بہن کے ساتھ ریپ اور اسے حاملہ کرنے کے الزام میں بچوں کی جیل منتقل کردیا تھا،ٹائمز آف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق پولیس آفیسر سب انسپکٹر پارشورام بھاتوسے کا کہنا تھا کہ ملزم اپنے موبائل پر پورن ویڈیوز دیکھنے کا عادی تھا اور اس نے جنسی تسکین حاصل کرنے کے لیے اپنی بڑی بہن کو نشانہ بنایا ، جس وقت والدین مکان کے گراؤنڈ فلور پر قائم دکان میں ہوتے تو ملزم اور اس کی بہن اپنے مکان کی پہلی منزل پر ہوتے تھے۔پولیس کا کہنا تھا کہ مذکورہ واقعے کے حوالے سے والدین کو اس وقت معلوم ہوا جب وہ اپنی بیٹی کو پیٹ میں درد کے باعث علاج کے لیے ڈاکٹر کے پاس لے کر گئے۔ جہاں ڈاکٹر نے لڑکی کا چیک اپ کیا اور بتایا کہ وہ حاملہ ہے، اس کے علاوہ خون کے حاصل نمونے کے ٹیسٹ میں بھی تصدیق ہوئی کہ لڑکی 2 ماہ کی حاملہ ہے۔

تبلیغی جماعت کے ملک بھر میں کتنے اراکین قرنطینہ مراکز میں؟ 2 کی ہوئی کرونا سے موت

تبلیغی جماعت کے اراکین بارے غلط خبر دینے پرپولیس کی کاروائی، ایک صحافی، ایک ڈاکٹر گرفتار

کرونا وائرس، ہسپتالوں پر تنقید کرنا اپوزیشن کے رکن اسمبلی کو مہنگا پڑ گیا،حکومت نے بھجوایا جیل

کرونا وائرس،تبلیغی جماعت پر تنقید،پانچ ٹی وی اینکرز کے خلاف بھی مقدمہ درج

ٹیسٹ نہ کروانے والے تبلیغی جماعت کے اراکین کو گولی مارنے کا رکن اسمبلی نے کیا مطالبہ

تبلیغی جماعت کے ملک بھر میں کتنے اراکین قرنطینہ مراکز میں؟ 2 کی ہوئی کرونا سے موت

کرونا وائرس، تبلیغی جماعت سے تعلق رکھنے والے ایک اور شخص کی ہوئی موت

تبلیغی جماعت میں شامل چینی باشندے میں کرونا کی تشخیص،مسجد کو سیل کر دیا گیا

تبلیغی اجتماع لاہور سے واپس جانیوالے شخص میں‌ کرونا وائرس کی تشخیص

تبلیغی جماعت کے ساتھ آنے والے غیر ملکی میں کرونا کی تشخیص، اسلام آباد میں مسجد سیل

پولیس افسر کا کہنا تھا کہ مذکورہ ڈاکٹر چائلڈ ویلفیئر کمیٹی کی رکن ہیں جنہوں نے کم عمر لڑکی کے ساتھ پیش آنے والے واقعے کے حوالے سے پولیس کو آگاہ کیا تھا،جس کے بعد خاتون پولیس اہلکاروں نے لڑکی سے تفتیش کی، متاثرہ لڑکی نے پولیس کو بتایا کہ اس کا چھوٹا بھائی گزشتہ 2 ماہ سے اس کے ساتھ ریپ کررہا ہے۔

کرونا لاک ڈاؤن، مودی کے بھارت میں خواتین اور بچوں کے ساتھ زیادتی کے واقعات میں کمی نہ آ سکی

واٹس ایپ کے ذریعے فحش پیغام بھیجنے والا ملزم ہوا گرفتار، کئے ہوش اڑا دینے والے انکشاف

شادی سے انکار، لڑکی نے کی خودکشی تو لڑکے نے بھی کیا ایسا کام کہ سب ہوئے پریشان

شوہرکے موبائل میں بیوی نے دیکھی لڑکی کی تصویر،پھر اٹھایا کونسا قدم؟

خاتون پولیس اہلکار کے کپڑے بدلنے کی خفیہ ویڈیو بنانے پر 3 کیمرہ مینوں کے خلاف کاروائی

جنسی طور پر ہراساں کرنے پر طالبہ نے دس سال بعد ٹیچر کو گرفتار کروا دیا

غیر ملکی خاتون کے سامنے 21 سالہ نوجوان نے پینٹ اتاری اور……خاتون نے کیا قدم اٹھایا؟

بیوی طلاق لینے عدالت پہنچ گئی، کہا شادی کو تین سال ہو گئے، شوہر نہیں کرتا یہ "کام”

50 ہزار میں بچہ فروخت کرنے والی ماں گرفتار

ایم بی اے کی طالبہ کو ہراساں کرنا ساتھی طالب علم کو مہنگا پڑ گیا

تعلیمی ادارے میں ہوا شرمناک کام،68 طالبات کے اتروا دیئے گئے کپڑے

فحاشی کے اڈے پر چھاپہ، پولیس کو ملیں صرف خواتین ،پولیس نے کیا کام سرانجام دیا؟

جادو سیکھنے کے چکر میں بھائی کے بعد ملزم نے کس کو قتل کروا دیا؟

پولیس کا ریسٹورنٹ پر چھاپہ، 30 سے زائد نوجوان لڑکے لڑکیاں گرفتار

واٹس ایپ پر محبوبہ کی ناراضگی،نوجوان نے کیا قدم اٹھا لیا؟

غیرت کے نام پر سنگدل باپ نے 15 سالہ بیٹی کو قتل کر دیا

بھارتی میڈیا کی ایک رپورٹ کے مطابق بھارت، فحش فلوں کی دنیا میں سب سے بڑی منڈی بن چکا ہے اور اس میدان میں اربوں روپے کا ہر ماہ کاروبار ہوتاہے۔ دنیا بھرمیں اس دھندے سے جڑی ہوئی کمپنیوں کی نظر بھارت پر ٹکی رہتی ہے۔ ہر لمحے بھارت میں لاکھوں افراد انٹرنیٹ پر اس بارے میں سرچ کرتے ہیں۔ ایک اندازے کے مطابق انٹرنیٹ پرہونے والی سرچ میں 25فیصد مواد پورن سے متعلق ہوتے ہیں۔ ان سائٹس کاممبر بننے کے لئے 150روپے سے لے کر 400روپے تک خرچ کرنے پڑتے ہیں‘ مگر اس کے بغیر بھی انہیں حاصل کرنا دشوار نہیں ہے۔ ہر سیکنڈ کم از کم 30ہزار لوگ اس طرح کی سائٹس دیکھ رہے ہوتے ہیں۔ اس کی مقبولیت کا اندازہ اس بات سے لگایا جاسکتاہے کہ کرناٹک اسمبلی کے تین ممبران کو اسمبلی کے اندر پورنوگرافی سے لطف اندوز ہوتے ہوئے پایا گیا تھا۔

خدا ایسی بیوی کسی کو نہ دے، "مظلوم ” شوہر نے ایسا کیوں کہا؟

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.