fbpx

خوشگوار زندگی گزارنے کے اصول تحریر خالد عمران خان


دور حاضر ایک جدید ہے اور ہر شخص تیزی میں ہر شخص مصروف دکھائی دیتا ہے اور اس تیزی میں میں ہم اکثر اوقات اپنے آپ پر توجہ نہں دیتے یہ دے پاتے.ہمیں یہ جاننے کی ضرورت ہے کے ہم کس طرح کی زندگی گزار رہے ہیں؟؟
اچھا اِسے ہم اس طرح دیکھ لیتے ہیں کے کیا آپ زیادہ تر صبح سست محسوس کرتے ہیں؟ کیا کیفین والے مشروبات دن بھر آپ کو طاقت میں مدد دینے کی ضرورت بن گئے ہیں؟ اگر یہ ایسا ہی ہے ، تو اب وقت آگیا ہے کہ آپکو اپنی زندگی میں کچھ فوری اصلاحات کی ضرورت ہے. اگر آپ آنے جسم کے نظام کو چلانے کے لئے توانائی والے مشروب پر انحصار کرتے ہیں اسے ختم کریں ، اور اپنا قدرتی طریقے سے جسمانی طاقت لینے کا جامع پلان تیار کریں۔ ایسی تبدیلی ہمیشہ شروع کرنا مشکل لگتا ہے ، لیکن جلد ہی آپ خوش ، صحت مند اور زیادہ اچھے طرز زندگی کے فوائد حاصل کرنے کے بعد آگے بڑھنے کے لئے تیار ہونگے.

اپنی توانائی کو بڑھانے اور خوش ، صحت مند ، زیادہ پیداواری زندگی گزارنے کے لیے ان تجاویز پر عمل کریں:
1. صحت مند کھانا کھائیں۔
ہم سب جانتے ہیں کہ صحت مند غذا صحت کے لیے اہم چیز ہے ، پھلوں اور سبزیوں کم چکنائی والی غذائیں اور دودھ اور سارا اناج جو آپ کو زیادہ سے زیادہ توانائی فراہم کرتے ہے اور ہمارے جسم کی ضرورت ہیں. مختلف قسم کے کھانے کھائیں تاکہ دن بھر آپ کو توانائی بخش سکے۔ تازہ پھل اور سبزیوں کا انتخاب کریں ، خاص طور پر غذائیت سے بھرپور سیاہ ، پتوں والی سبزیاں اور بروکولی ، نیز سبزیاں ، بشمول گاجر اور ۔ صحت مند پروٹین والی غذائیں مچھلیوں اور پھلوں والی غذائیں اپنی روزمرہ زندگی میں لازمی شامل کریں اور اپنے جسم کے کیے ضروری توانائی جو کے آپ سوفٹ ڈرنک سے لے رہے تھے قدرتی طور پر خوراک میں پائی جانے والی توانائی سے حاصل کریں.

جسم میں توانائی کا توازن برقرار رکھنے میں کم سے کم 8 گھنٹے کی نیند لینا بہت اہمیت رکھتا ہے.
زیادہ نیند لینا ایک صحت مند عادت ہوتی ہے۔ ہم سب کو یہ معلوم ہے کہ ہمیں ہر رات کم از کم سات گھنٹے سونے کی ضرورت ہے؟اگر آپ اپنی نیند پوری نہں کرتے تو اس کے بارے میں سوچیں کہ آپ اپنی نیند کی سب سے بڑی رکاوٹ کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں اور نیند کی کمی صحت کے بہت نقصان دے ہے اور اس کے سنگین نتائج ہیں آپ کے مزاج کی خرابی صبح اٹھنے میں سستی کی ایک اہم وجہ اور یہ حوصلہ افزائی اور توانائی کی سطح پر منفی اثر ڈال سکتی ہے۔ نیند کو ترجیح دینا ایک بہترین کام ہے جو آپ اپنے آپ کو ایک کامیاب ، توانائی بخش دن کے لیے ترتیب دے سکتے ہیں۔

اچھے لوگو میں اٹھنا بیٹھنا رکھیں.ایسے لوگو کے ساتھ جو اچھائی پھیلاتے ہیں.
زیادہ سے زیادہ وقت آپ ایسے لوگوں کے ساتھ گزاریں. جنہیں کے آس پاس رہنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ دوسروں کے ساتھ رابطہ قائم کرنا جو مثبت چیزوں اور باتوں کو پھیلاتے ہیں اور اسی طرح کی دلچسپیاں رکھتے ہیں آپ کو پرجوش اور متحرک کریں گے۔ دوسری طرف ایسے لوگو سے تعلق کم رکھیں جن لوگوں کا منفی نقطہ نظر ہے ، اکثر شکایت کرتے ہیں یا ناقص انتخاب کرتے ہیں وہ صرف آپ کی توانائی خراب کرتےہیں.

باقاعدہ ورزش کریں چہل قدمی کریں۔ورزش تناؤ جسمانی اور ذہنی تناؤ کو دور کرتی ہے ، پٹھوں کو مضبوط کرتی ہے اور برداشت کو بڑھاتی ہے ، جو آپ کے جسم کو دوسرے جسمانی کاموں یا سرگرمیوں کے دوران زیادہ موثر انداز میں کام کرنے میں مدد دیتی ہے۔
زندگی میں یہ چھوٹی چھوٹی مثبت تبدیلیاں لا کر آپ اپنی زندگی کو بہتر اور خوشگوار انداز سے گزار سکتے ہیں.

تحریر
خالد عمران خان

Twitter Handle
‎@KhalidImranK