fbpx

خواجہ معین الدین چشتیؒ کے سالانہ عرس کی تقریب کورونا ہدایات کے مطابق ہو گی

اجمیرشریف: اجمیر انتظامیہ کے مطابق خواجہ معین الدین چشتی (رح) کا 810 واں سالانہ عرس ریاستی حکومت کی کورونا ہدایات کے مطابق منعقد کیا جائے گا۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا کے مطابق اجمیر کے ضلع کلکٹر پرکاش راج پروہت نے درگاہ شریف سے متعلق انتظامیہ کے ساتھ گزشتہ روز میٹنگ میں واضح کیا کہ ریاست اور اجمیر میں پھیل رہے کورونا انفیکشن کی وجہ سے عرس کا انعقاد صرف اور صرف ریاستی حکومت کے کورونا قوانین کے تحت کیا جائے گا-

لتا منگیشکرمیں کورونا کے بعد نمونیا کی تشخیص

انہوں نے کہا کہ کورونا کی نئی ہدایات کے تحت ضلع انتظامیہ نے ہفتہ وار نائٹ کرفیو اور دیگر مجبوریوں کے پیش نظر فی الحال کوئی تیاری نہیں کی کورونا کے مدنظرخواجہ غریب نواز کے 810 ویں سالانہ عرس میں ریاستی حکومت کی رہنما ہدایات کی پوری طرح پاسداری کی جائے گی اور اجمیر ضلع انتظامیہ کے ساتھ ہر ممکن تعاون کیا جائے گا۔

بھارت:جنسی زیادتی کے واقعات ہر10 منٹ بعد رپورٹ ہونے لگے:تازہ واقعہ نے حقیقت کھول…

خواجہ غریب نوازؒ کے 810 ویں سالانہ عرس کے انتظامات کے موضوع پر درگاہ کمیٹی کی ورچول میٹنگ ہوئی جس میں فیصلہ ہوا کہ خواجہ کے عرس میں مذہبی رسومات کو پورا کیا جائے گا۔

برصغیر پاک وہند کے معروف صوفی بزرگ حضرت خواجہ معین الدین چشتی اجمیری رحمتہ اللہ علیہ کے والد کا اسم گرامی غیاث الدین حسنؒ اور والدہ ماجدہ کا نام سیدہ ام الورع ؒبی بی تھا۔ حضرت خواجہ معین الدین چشتی ؒ کی شادی 590ہجری 1194ء کو بی بی امت ؒکے ساتھ ہوئی ، آپ کے دو بیٹے اور ایک بیٹی تھی آپ کے پیرو مرشد حضرت خواجہ شیخ عثمان ہارونی ؒ سے آپ کو بہت محبت اور عقیدت تھی ، اس کی محبت اور عیقدت کو دیکھ کر خواجہ عثمان ہارونی ؒ نے آپ کو (امیر تبرک) کے شرف سے نوازا، اور آپ کو اپنا سجادہ نشین مقرر فرمایا۔

کورونا،ڈیلٹا،اومی کرون،فلورونا کے بعد ڈیلٹا کرون:نیاوائرس کتنا خطرناک ہے ماہرین نے…

آپؒ بیس سال تک سفر وحضر میں حضرت خواجہ عثمان ہارونی ؒ کی خدمت میں حاضر رہ کر مرشد پاک کے ہاتھوں خلافت کے منصب پر سرفراز ہوئے۔ حضرت خواجہ معین الدین چشتی پرتھوی راج کے دور حکومت میں اجمیر (ہندوستان) میں تشریف لائے جہاں اس وقت پتھورا رائے اس علاقے کا حکمران تھا۔اجمیرشریف تشریف لانے کے بعد آپ عبادتِ الٰہی میں مشغول ہو گئے۔

بچ جاو:بچالو:احتیاط اپنالو:اومیکرون نہیں چھوڑے گا: بوسٹر شاٹ بھی نہیں بچا پائےگا:ڈاکٹروں کی…

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!